Håndarbeid

Er pixielue vanskelig? A har lyst på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, veldig enkelt. Ble litt overraska, for de ser mye mer avanserte ut enn de er. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Nisselue til storesøster:)

1387530331190.jpg
 
Takk :) Nå har jeg kjøpt masse garn på ebay, så satser jeg på å strikke en del bursdags- og julegaver til neste år :) Starter med et par sokker til svigerfar og så blir det genser til han til jul (håper jeg), og hals og lue til svigerinna mi. Skjønner hva jeg skal bruke kvelder og ferier på fremover ;) Sparer en del på det da. Bursdag + jul til svigerfar blir ca 550 kr, mot 1000 kr normalt og for svigerinna mi blir det ca 300 kr totalt mot 1000 normalt :)

Bare håper de blir glade og at jeg får det til :p

Bruker bare oppskrifter fra pickles, da, for de bruker å være greie å forstå seg på og fort gjort å strikke :) Gleder meg til å få garn i posten nå :)
 
Takk :) Nå har jeg kjøpt masse garn på ebay, så satser jeg på å strikke en del bursdags- og julegaver til neste år :) Starter med et par sokker til svigerfar og så blir det genser til han til jul (håper jeg), og hals og lue til svigerinna mi. Skjønner hva jeg skal bruke kvelder og ferier på fremover ;) Sparer en del på det da. Bursdag + jul til svigerfar blir ca 550 kr, mot 1000 kr normalt og for svigerinna mi blir det ca 300 kr totalt mot 1000 normalt :)

Bare håper de blir glade og at jeg får det til :p

Bruker bare oppskrifter fra pickles, da, for de bruker å være greie å forstå seg på og fort gjort å strikke :) Gleder meg til å få garn i posten nå :)
Flere som planlegger neste års gaver allerede, ja :p
Jeg skal snart begynne på den første. Tenkte å strikke mariusgenser til i hvert fall svigers. Mulig flere hvis jeg rekker.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Flere som planlegger neste års gaver allerede, ja :p
Jeg skal snart begynne på den første. Tenkte å strikke mariusgenser til i hvert fall svigers. Mulig flere hvis jeg rekker.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Så flink du er! Her blir det helt enkelt uten mønster osv, ellers blir jeg aldri ferdig...
 
Så flink du er! Her blir det helt enkelt uten mønster osv, ellers blir jeg aldri ferdig...
Jeg må ha mønster, ellers blir det for kjedelig. Har to helt enkle gensere liggende som aldri blir ferdig. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Fantastisk. Jeg har klart å øke en gang for mye foran på begge armene...
1387551201408.jpg

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jeg må ha mønster, ellers blir det for kjedelig. Har to helt enkle gensere liggende som aldri blir ferdig. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Synes det er så greit uten mønster, for da slipper jeg å følge med og kan strikke i vei mens jeg ser på tv;)
 
Dere er så lure!! Da skal jeg også sette i gang, blir votter til hele gjengen neste år :) oppskrift fra pickles var helt super. Utenom denne jeg strikker nå på kåpe til lille, det er att og frem og masse styr... Men tror jeg kommer i mål med brukbart resultat!
 
Dere er så lure!! Da skal jeg også sette i gang, blir votter til hele gjengen neste år :) oppskrift fra pickles var helt super. Utenom denne jeg strikker nå på kåpe til lille, det er att og frem og masse styr... Men tror jeg kommer i mål med brukbart resultat!
Att og frem er så kjedelig! Var sjeleglad når den siste maska ble felt på dressen tidligere i dag.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Huff, jeg som skulle ha strikkefri i jula og derfor la igjen alt av garn og pinner hjemme! Nå har jeg kjøpt inn garn til tre pixieluer og pinner og har satt igang igjen! En og en halv dag pause ble det :p
Sånn det skal være! :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Begynte på den første av forhåpentligvis tre marius'er i går. Smååå masker! Litt uvant å strikke med 3mm nå etter dressen med 5mm. Men men, den blir vel ferdig en eller annen gang. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg fått dilla!! Kjøpt en haug med strikkepinner på auksjon på ebay og bestilt verdens beste sokkegarn fra tyskland...

Denne ble ferdig i dag, så nå er jeg i gang med sokker som svigerfar skal få i bursdagsgave:)1387747139816.jpg
 
Back
Topp