Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var noen dugelige labber, ja!
Ja. Sikkert for stor... Den strikkefastheten i oppskriften var nok helt på jordet... Litt stor til mannen, så da funker den sikkertDet var noen dugelige labber, ja!![]()
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
så fin!Lue i hønsestrikk klar til damping.![]()
Vis vedlegget 44956
StiligLue i hønsestrikk klar til damping.![]()
Vis vedlegget 44956
Så flink du er. Kjempefine lueråjo daalltid noe på pinnene
![]()
Vis vedlegget 48154
Nok en pixielue, i bomull til lille
Vis vedlegget 48155
Luer til leger uten grenser, strikka ti stykk på 9 dagermå bare lage noen flere jenteluer så jeg får sendt dem
![]()
Så fine luer!åjo daalltid noe på pinnene
![]()
Vis vedlegget 48154
Vis vedlegget 48155
Luer til leger uten grenser, strikka ti stykk på 9 dagermå bare lage noen flere jenteluer så jeg får sendt dem
![]()
Oj, så flink du er! Og så bra å strikke til noen som virkelig trenger det også! Flinka!!åjo daalltid noe på pinnene
![]()
Vis vedlegget 48154
Vis vedlegget 48155
![]()
så fin!
Har du strikket hele den siden du la inn bilde av forrige genser i slutten av januar? Imponert!!
Ja, på et vis. Begynte på den i romjula, men så ble den liggende i en måneds tid uten å bli strikka ei maske på.Har du strikket hele den siden du la inn bilde av forrige genser i slutten av januar? Imponert!!