Nei, veldig enkelt. Ble litt overraska, for de ser mye mer avanserte ut enn de er.Er pixielue vanskelig? A har lyst på![]()
Sent from my iPhone using BV Forum

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, veldig enkelt. Ble litt overraska, for de ser mye mer avanserte ut enn de er.Er pixielue vanskelig? A har lyst på![]()
Åååå, di var fineVis vedlegget 43890
Vis vedlegget 43891
Wihii! Rakk det akkurat! Siste gaver ferdig, reiser i morgen tidlig! Må bare dampe og fylle tre julekuler nå, så er jeg i mål!
Så fin
Flere som planlegger neste års gaver allerede, jaTakkNå har jeg kjøpt masse garn på ebay, så satser jeg på å strikke en del bursdags- og julegaver til neste år
Starter med et par sokker til svigerfar og så blir det genser til han til jul (håper jeg), og hals og lue til svigerinna mi. Skjønner hva jeg skal bruke kvelder og ferier på fremover
Sparer en del på det da. Bursdag + jul til svigerfar blir ca 550 kr, mot 1000 kr normalt og for svigerinna mi blir det ca 300 kr totalt mot 1000 normalt
Bare håper de blir glade og at jeg får det til
Bruker bare oppskrifter fra pickles, da, for de bruker å være greie å forstå seg på og fort gjort å strikkeGleder meg til å få garn i posten nå
![]()
Så flink du er! Her blir det helt enkelt uten mønster osv, ellers blir jeg aldri ferdig...Flere som planlegger neste års gaver allerede, ja
Jeg skal snart begynne på den første. Tenkte å strikke mariusgenser til i hvert fall svigers. Mulig flere hvis jeg rekker.
Jeg må ha mønster, ellers blir det for kjedelig. Har to helt enkle gensere liggende som aldri blir ferdig.Så flink du er! Her blir det helt enkelt uten mønster osv, ellers blir jeg aldri ferdig...
Synes det er så greit uten mønster, for da slipper jeg å følge med og kan strikke i vei mens jeg ser på tvJeg må ha mønster, ellers blir det for kjedelig. Har to helt enkle gensere liggende som aldri blir ferdig.![]()
Att og frem er så kjedelig! Var sjeleglad når den siste maska ble felt på dressen tidligere i dag.Dere er så lure!! Da skal jeg også sette i gang, blir votter til hele gjengen neste åroppskrift fra pickles var helt super. Utenom denne jeg strikker nå på kåpe til lille, det er att og frem og masse styr... Men tror jeg kommer i mål med brukbart resultat!
Ååå så fin. Gubben har god knappesmakDa var dressen ferdig, med knapper og det hele!
Vis vedlegget 44205
Og se de kule knappene, da! De har faktisk gubben vært og kjøpt, helt alene. Vis vedlegget 44207
Ja, jeg ble rent imponert! Hadde ventet slike kjedelige ensfarga i plast, jeg.Ååå så fin. Gubben har god knappesmak
Sånn det skal være!Huff, jeg som skulle ha strikkefri i jula og derfor la igjen alt av garn og pinner hjemme! Nå har jeg kjøpt inn garn til tre pixieluer og pinner og har satt igang igjen! En og en halv dag pause ble det![]()