Håndarbeid

Kommer i morra, må få festet tråder og fiksa halen. :) ble brått så sent. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1385338502.735281.jpg

Skappel-genser til meg selv. Gleder meg til å begynne å bruke den- den blir sååå myk og god! Etterpå skal jeg strikke Skappel-jakke også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åååh jeg vil så gjerne gi votter i gave til et par venninner, må visst få frem pinnene og sette i gang'.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oss i museform! :D
1385387583473.jpg
(neida, jeg har ikke blitt helt tullerusk!)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Nei, etter eget hode. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Wow!! Skikkelig imponert :) hvis du husker hva du gjorde blir jeg glad for oppskrift :D vilogsålagesånnefine!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wow!! Skikkelig imponert :) hvis du husker hva du gjorde blir jeg glad for oppskrift :D vilogsålagesånnefine!


Sent from my iPhone using BV Forum
Klart det. :)

Legg opp 8 masker på pinne nr 3. Øk hver maske på første runde, strikk andre runde. Øk alle på tredje. Strikk til kroppen er ca 3cm. (eller større/mindre, alt ettersom hvor stor du vil ha den) Strikk de to første maskene på hver pinne sammen. Strikk neste pinne vanlig. Fortsett til det er en maske på hver pinne, dra tråden gjennom.
Husk å fylle den før det blir for trangt.

Ører: plukk opp fire masker oppå hodet, litt på siden. Strikk to riller, strikk alle sammen, fell av. Gjenta på andre siden. (3 masker på den minste tassen)

Hale: plukk opp to masker på stumpen. Strikk frem og tilbake uten å snu arbeidet, til halen når ønsket lengde. Dra tråden gjennom.

Broder på nese og øyne.

Øk flere/færre ganger for andre størrelser. (økte én gang på den minste, to på de andre. For mellomstørrelser må man bare la være å øke alle maskene på andre runden)

Sløyfa er bare et bånd av luftmasker.
:)


Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Klart det. :)

Legg opp 8 masker på pinne nr 3. Øk hver maske på første runde, strikk andre runde. Øk alle på tredje. Strikk til kroppen er ca 3cm. (eller større/mindre, alt ettersom hvor stor du vil ha den) Strikk de to første maskene på hver pinne sammen. Strikk neste pinne vanlig. Fortsett til det er en maske på hver pinne, dra tråden gjennom.
Husk å fylle den før det blir for trangt.

Ører: plukk opp fire masker oppå hodet, litt på siden. Strikk to riller, strikk alle sammen, fell av. Gjenta på andre siden. (3 masker på den minste tassen)

Hale: plukk opp to masker på stumpen. Strikk frem og tilbake uten å snu arbeidet, til halen når ønsket lengde. Dra tråden gjennom.

Broder på nese og øyne.

Øk flere/færre ganger for andre størrelser. (økte én gang på den minste, to på de andre. For mellomstørrelser må man bare la være å øke alle maskene på andre runden)

Sløyfa er bare et bånd av luftmasker.
:)


Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Åååh du er en helt <3 :D tusentakk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Der var innlegget jeg lette etter! Hvordan damper du de? :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
legger en ganske fuktig kopphånduk over og stryker, bytter plass på håndduken hver gang jeg snur på kula sånn at det alltid er ganske fuktig over den.. (Dvs, mamma gjorde dette når hun var på besøk :p)
 
legger en ganske fuktig kopphånduk over og stryker, bytter plass på håndduken hver gang jeg snur på kula sånn at det alltid er ganske fuktig over den.. (Dvs, mamma gjorde dette når hun var på besøk :p)
Åh, det hørtes tidkrevende ut! :eek: Jaja, får sette av en dag :p
 
Åh, det hørtes tidkrevende ut! :eek: Jaja, får sette av en dag :p
Egentlig går det ganske fort ;) en kan også dampe slik på mannfns dressjakke/bukse hvis den får skrukker


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp