Håndarbeid

Holder på å gå tom for prosjekter, så da må en finne på nye :) nå har jeg lyst til å strikke nisselue til lille, hvor mange masker tror dere jeg må legge opp? Bomullsgarn, blir sikkert pinne 3 eller 3,5... Tenker å strikke en kant med rett og vrang og så bare strikke glattstrikk etterpå...
 
Holder på å gå tom for prosjekter, så da må en finne på nye :) nå har jeg lyst til å strikke nisselue til lille, hvor mange masker tror dere jeg må legge opp? Bomullsgarn, blir sikkert pinne 3 eller 3,5... Tenker å strikke en kant med rett og vrang og så bare strikke glattstrikk etterpå...
Hmm, tja.. 80, kanskje?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jeg er også tom for prosjekter! :eek:
Kanskje strikke en dress til E. Noen som har sett en fin oppskrift?
Den reven har så mye upraktisk "ekstrautstyr", og den blir jo ikke det samme uten..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Haha. Jeg er langt i fra tom. Et par tøfler en halv hals og et pannebånd igjen. Heldigvis relativt raske ting å strikke. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk denne fine bilstolposen fra bestemora mi :)
Kanskje det er noe du vil lage ^^
ImageUploadedByBV Forum1386054962.841196.jpgImageUploadedByBV Forum1386054994.909221.jpg

Bare sånn til inspirasjon :)
 
Æsj. Hvorfor må alltid et par med tøfler bli tovet for mye ??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har jo glemt å vise mitt siste fullførte prosjekt!
Rudolf-kule!
1386061352909.jpg
Fyllet er litt skjevt fordelt, ser jeg. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg kjøpt first price balsam. Hvor mye bør jeg bruke? Hele flasken? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pixielua og matchende sokker til lille er ferdige, og nå har jeg, dumme nautet, begynt på tøfler igjen! Jeg har brukt opp mine allerede, og gubben vil ha ett par liggende på hytta. Det blir restetøfler, så de blir stripete. Det hjelper litt. :p
Nå er jeg snart tom for garn, så jeg må shoppe litt til uka! :eek:
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp