Håndarbeid

har aldrig holdt på no særlig me håndarbeid jeg, men nå har jeg startet å brodere adventskalender til mini:) Starter i god tid, så er den forhåpentligvis ferdig til neste jul :)
Hvilket mønster broderer du? Har enda til gode å finne en jeg liker godt nok til å orke starte... Kanskje du har en å anbefale?! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tripptrappen er ferdig pussa, nå må beg bare male i en fy fart så vi får den i hus før kulda slår inn

Sniker fra desember :)

Så flinke alle er!! Her er det bare noe så enkelt som æ hekle bestemorruter å sette sammen et pledd til slutt :P

Må nesten prøve noe mer avansert når jeg ser alt dere lager!:D

Så flinke alle er!! Her er det bare noe så enkelt som æ hekle bestemorruter å sette sammen et pledd til slutt :P

Jeg syns du er superflink - jeg får ikke til å hekle. :p prøvde meg på bestemorruter en dag for jeg har så lyst på et sånt pledd, men de så ikke ut. :p

- på app'n -

Jeg syns du er superflink - jeg får ikke til å hekle. :p prøvde meg på bestemorruter en dag for jeg har så lyst på et sånt pledd, men de så ikke ut. :p

- på app'n -

Første gang jeg prøver og! Men tenker som så at når de blir satt sammen så ser man ikke alle små feila? Å det er jo hjemmelaget så hvorfor ikke se sånn ut å?^^ (prøver å gjøre de så fine som mulig da):)

Første gang jeg prøver og! Men tenker som så at når de blir satt sammen så ser man ikke alle små feila? Å det er jo hjemmelaget så hvorfor ikke se sånn ut å?^^ (prøver å gjøre de så fine som mulig da):)

Må nok gi det et nytt forsøk når jeg er ferdig med alle de to tusen prosjektene som må være ferdig til jul. :p kanskje det blir ferdig til neste jul? :p

- på app'n -

Flink du er. Hekling er ingenting for meg, men såååå mye fint man kan hekle da..

Så flinke dere er alle sammen! Strikket litt da jeg hadde permisjon, men nå har jeg knapt rørt pinnene på halvannen måned. Hmm, når jeg tenker meg om gav jeg faktisk opp hele greia.. putetrekkene ble for små, og monsterbuksen ble ikke fin i det hele tatt. Dette til tross for at jeg hadde en veldig god idé om hvordan den skulle se ut som ferdig... Jaja, får øve meg når ungene blir større...

Hehe, kanskje det! Går da vel fort bare man kommer igang :D

Sånn når man først snakker om bestemorruter. Hvor mange nøster bør jeg beregne av hver farge? Tenkte å bruke tre farger og nål nr4. Skal ha det i sånn "sofateppe"-størrelse. :)

- på app'n -

Sånn når man først snakker om bestemorruter. Hvor mange nøster bør jeg beregne av hver farge? Tenkte å bruke tre farger og nål nr4. Skal ha det i sånn "sofateppe"-størrelse. :)

- på app'n -

Har ikke peiling, første gangen jeg prøver. Kjøpte 3 nøster av hver farge(bruker 2), nål nr 3,50 mm så skal lage ruter av alle disse for så å se hvor stort teppe blir. Vil jeg ha det større da kjøper jeg bare til flere nøster å lager flere ruter :) men tenker å bruke det i vognen jeg da, så tror jeg blir å lage en 60-90 ruter

Har ikke peiling, første gangen jeg prøver. Kjøpte 3 nøster av hver farge(bruker 2), nål nr 3,50 mm så skal lage ruter av alle disse for så å se hvor stort teppe blir. Vil jeg ha det større da kjøper jeg bare til flere nøster å lager flere ruter :) men tenker å bruke det i vognen jeg da, så tror jeg blir å lage en 60-90 ruter

Ok, da kjøper jeg bare noen nøster, så får det heller bli bittelitt fargeforskjell. Det er jo egentlig ikke noe krise. :)
(fant faktisk en oppskrift på stort teppe, og der sto det 45!! Nøster. Det kan da umulig stemme..)

- på app'n -

Ok, da kjøper jeg bare noen nøster, så får det heller bli bittelitt fargeforskjell. Det er jo egentlig ikke noe krise. :)
(fant faktisk en oppskrift på stort teppe, og der sto det 45!! Nøster. Det kan da umulig stemme..)

- på app'n -

Hørtes mange ut! Kommer vel litt an på hvor løst/stramt en hekler det og vil jeg tro :)?
Men skal ikke se bort ifra at det kanskje blir så mange nøster om en skal ha sofa teppe :P

Hørtes mange ut! Kommer vel litt an på hvor løst/stramt en hekler det og vil jeg tro :)?
Men skal ikke se bort ifra at det kanskje blir så mange nøster om en skal ha sofa teppe :P

Jeg håper ikke det, for da gir jeg opp før jeg er halvveis :p

- på app'n -

Back
Topp