Guttemammas dagbok

Åhhhh, så koselig :Heartpink
Gratulerer så mye med ei frisk lita prinsesse :dummy1:
Selv om det er mye fint til gutt i buttikken og på nett, er det vanskelig å se bort ifra at det er mye mer til jenter.
Nå kan du storkose deg med innkjøp av kjoler, sløyfer til håret og søte små sko.

Gratulerer så mye med frisk lita frøken ❤️❤️ ikke sjalu i det hele tatt :shy: men jeg orker ikke 2 barn til for å få ei jente hehe. Respekt ❤️❤️ drømmen min om ei jente ble pakket ned sammen med sædlederene til mannen hahahha. Sukk. ❤️❤️

Åååh, gratulerer så mye med ei frisk, lita frøken i magen:cool05:gen014:happy093:dummy1::love017:talk017:binkybaby:love7:Heartpink

Uke 23:

Herlighet så fort tiden går, samtidig SÅ sakte!

Lillejenta i magen er veldig aktiv, og det er gøy! Mannen kjenner henne lett også, og det er ganske nytt for oss å kjenne det SÅ tydelig så tidlig! Med de andre 5 gutta var morkaken foran og dempet sparkene, men denne gangen ligger morkaken bak!

Jeg har så klart gått berserk og kjøpt inn masse ting - i ROSA :Heartpink Jeg er ikke så vanvittig glad i rosa, men nå når jeg ENDELIG kan kjøpe de rosa små kjolene med glitter og glam - så gjør jeg det! :hilarious:

Mannen fortviler så klart! «Du vet rentene er gått opp og vi ikke har samme økonomi som før, ikke sant» :hilarious: men jeg klarer ikke dy meg!

Sprinkelseng med dusrosa sengehimmel, og rommet hennes er tapetsert med lyserosa tapet :hilarious:

En ting som har gått igjen her hjemme er spørsmål fra gutta. «Ble du like glad når du skulle få meg» :shy: Jeg ble jo så KLART det, håper ikke gutta tror at jeg er mer glad for denne jenta enn med de!

Men minstemann i huset er helt nydelig! Han hadde tatt over for lærer på fredag. Stilt seg foran i klassen og «undervist» i min graviditet. Fortalt hvor lang og stor hun er nå, hvor mye hun sparket og at mamma gruer seg til at hun skal komme ut av Fiffi!
Så nå vet både lærer og klasse at tissen til mamma heter Fiffi :hilarious:

Alt i alt - jeg storkoser meg! :Heartpink

Så kult med oppdatering ❤️❤️ de gutta dine asw :hilarious: jeg ler:laughing002

Uke 23:

Herlighet så fort tiden går, samtidig SÅ sakte!

Lillejenta i magen er veldig aktiv, og det er gøy! Mannen kjenner henne lett også, og det er ganske nytt for oss å kjenne det SÅ tydelig så tidlig! Med de andre 5 gutta var morkaken foran og dempet sparkene, men denne gangen ligger morkaken bak!

Jeg har så klart gått berserk og kjøpt inn masse ting - i ROSA :Heartpink Jeg er ikke så vanvittig glad i rosa, men nå når jeg ENDELIG kan kjøpe de rosa små kjolene med glitter og glam - så gjør jeg det! :hilarious:

Mannen fortviler så klart! «Du vet rentene er gått opp og vi ikke har samme økonomi som før, ikke sant» :hilarious: men jeg klarer ikke dy meg!

Sprinkelseng med dusrosa sengehimmel, og rommet hennes er tapetsert med lyserosa tapet :hilarious:

En ting som har gått igjen her hjemme er spørsmål fra gutta. «Ble du like glad når du skulle få meg» :shy: Jeg ble jo så KLART det, håper ikke gutta tror at jeg er mer glad for denne jenta enn med de!

Men minstemann i huset er helt nydelig! Han hadde tatt over for lærer på fredag. Stilt seg foran i klassen og «undervist» i min graviditet. Fortalt hvor lang og stor hun er nå, hvor mye hun sparket og at mamma gruer seg til at hun skal komme ut av Fiffi!
Så nå vet både lærer og klasse at tissen til mamma heter Fiffi :hilarious:

Alt i alt - jeg storkoser meg! :Heartpink

Herregud gratulerer så mye! De aller aller aller fleste ønsker seg en av hver! Og det er da etter så mange gutter helt innafor å bli fra seg av glede på en annen måte når jenta kommer! Det betyr ikke at man ikke elsker eller var like spent over de som kom før:Heartbigred tenk så heldig jente med så mange flotte storebrødre a! Og så heldig snille gode gutter som får ei lita prinsesse i livet sitt og! Bare å nyte alt av glitter og rosa så mye du kan hehe!

Uke 28:

Puh!! Dette snirkler seg fremover! Tiden går superfort, samtidig som den bare står HELT stille!

Nå begynner det å bli tungt! Magen blir større og større for hver dag! Jeg er glad hockeysesongen er over - så slipper jeg all kjøring/bringing/knytte skøyter/ dugnader for en liten periode :hilarious:

Akkurat nå sitter jeg hos legen og tar en glukosebelastning-test. Føtti katta så gørr kjedelig! Får heldigvis jobbet herifra :happy:

Jeg er fortsatt i full jobb, og har masse å gjøre! Det er både gøy og slitsomt på samme tid!
Neste uke tar jeg med meg eldste sønn til Hellas - bare vi to! DET gleder jeg meg til! :Heartred

Jeg har alltid jobbet 100% alle svangerskapene mine. Ikke en dag sykemelding - og det er absolutt INGEN som har klappet meg for skulderen for dette.
Derfor vurderer jeg å sykemelde meg etter Hellas turen, og rett og slett ta en veldig tidlig permisjon for å bare slappe av og nyte!

Er det dårlig gjort? :eek::oops:

Uke 28:

Puh!! Dette snirkler seg fremover! Tiden går superfort, samtidig som den bare står HELT stille!

Nå begynner det å bli tungt! Magen blir større og større for hver dag! Jeg er glad hockeysesongen er over - så slipper jeg all kjøring/bringing/knytte skøyter/ dugnader for en liten periode :hilarious:

Akkurat nå sitter jeg hos legen og tar en glukosebelastning-test. Føtti katta så gørr kjedelig! Får heldigvis jobbet herifra :happy:

Jeg er fortsatt i full jobb, og har masse å gjøre! Det er både gøy og slitsomt på samme tid!
Neste uke tar jeg med meg eldste sønn til Hellas - bare vi to! DET gleder jeg meg til! :Heartred

Jeg har alltid jobbet 100% alle svangerskapene mine. Ikke en dag sykemelding - og det er absolutt INGEN som har klappet meg for skulderen for dette.
Derfor vurderer jeg å sykemelde meg etter Hellas turen, og rett og slett ta en veldig tidlig permisjon for å bare slappe av og nyte!

Gjør det med god samvittighet :Heartred

Uke 28:

Ååå Gud som tiden går fort da;)
Å jeg tar med meg min baby å blir med dere til Hellas for den trasse 3 åringen trenger jeg snart er pause fra :p haha. Kos dere masse, vel fortjent ❤️
Hadde sykemeldt meg for lengst ;) så gjør det med god samvittighet ❤️❤️

Ååå Gud som tiden går fort da;)
Å jeg tar med meg min baby å blir med dere til Hellas for den trasse 3 åringen trenger jeg snart er pause fra :p haha. Kos dere masse, vel fortjent ❤️
Hadde sykemeldt meg for lengst ;) så gjør det med god samvittighet ❤️❤️
Jaaaa. Hiv dere med!! :hilarious: Tenk så gøy!!
Bare synd jeg ikke kan drikke bobler :hilarious:

Hvordan går det? ❤️

Hallo! Har du født ennå ❤️ må jo være klar snart?? ❤️❤️ hææææ???

Uke 38:

Puh! Her er det lenge siden jeg har oppdatert. Jeg er innom for å sjekke til dere, men glemmer å oppdatere selv.

Status: NÅ er jeg ferdig med barn. Dette er sistemann, og jeg har ingen tvil i min sjel. Dette svangerskapet har vært TUNGT. Og nå sitter vi her, jeg og mannen, alene i hele juli - og bare venter. Vi har sendt våre 5 gutter på ulike leirer, besteforeldre og tanter, slik at vi får 4 uker med fullstendig ro. Og jeg savner de ikke engang :hilarious:

Er 38+1 i dag. Etter samleie i går så har jeg kjent på litt vonde kynnere, og våknet i dag til blødning. Pulsen steg og jeg tenkte «NÅ skjer det».
Men neeeeyy! Vonde kynnere er borte og blødningen stoppet opp. Var det bare blødning etter sex kanskje? :arghh:

Ellers er alt klart! Eneste jeg mangler er bilstol, og det er jo ganske vesentlig kan man si. Det skal fikses I DAG! Men jeg har en ekstremt tålmodig mann (som han kaller seg selv….) som mener «det er ikke vits å stresse. Alt ordner seg» :hilarious: Men hockeykøller til neste sesong har han ordnet da:hilarious:

Noen som har opplevd slik blødning og kan komme med en solskinnshistorie til meg??

Kom over denne dagboka nå, og jeg må bare si, du virker som en fantastisk morsom og blid person. Tipper at det er mye liv hos dere og at du tar utfordringer på strak arm:cool: Masse lykke til med fødselen! Endelig kommer jenta

Kom over denne dagboka nå, og jeg må bare si, du virker som en fantastisk morsom og blid person. Tipper at det er mye liv hos dere og at du tar utfordringer på strak arm:cool: Masse lykke til med fødselen! Endelig kommer jenta
Så koselig!! Jeg liker å se på meg selv som morsom og blid :hilarious:
Vi har liv i leiren fra morgen til kveld, akkurat som vi liker det! Men NÅ er det nok :hilarious::Heartred

Back
Topp