Guttemammas dagbok

Kalenderen sier 8dpo i dag! Mulig 7 eller 9 også :hilarious: ingen tester tatt ennå, men nå melder testetrangen seg! Prøøøøver å vente til i morgen :shy:

Kalenderen sier 8dpo i dag! Mulig 7 eller 9 også :hilarious: ingen tester tatt ennå, men nå melder testetrangen seg! Prøøøøver å vente til i morgen :shy:
Spennende :) det er så spennende i dagene i dpo :)

Har du blitt fort gravid med de andre ? :)

Ja, veldig smått! :shy: Jeg klaaaaarer ikke gi slipp på tanken om å gi henne et jevnaldrende søsken! Og det er sikkert skikkelig teit, for hun har SÅ fine brødre som lever og ånder for henne! Men, jeg elsker å ha barn, jeg elsker å være mamma, jeg elsker alt kaoset det fører med - så here we go :hilarious:

Og jeg er så glad for å se at du endelig er gravid!!! Det lagde tårer i øynene på meg :Heartred
Så utrolig gøy!! Håper spiren sitter fort :D

Åå, gode deg ❤️❤️ tusen takk!! Stor glede at det endelig skjedde❤️

Med guttene ble jeg det, men da var jeg jo ung :shy: med lillemor tok det lenger tid + 3 SA.
Nå er jeg 39år - og håper det går FORT denne gangen - men tviler :arghh:
Skjønner ! Jeg trodde det skulle bli vanskelig siden jeg var nesten 40 da jeg prøvde men d gikk på første pp ! Kjenner veldig på at jeg snart er 30 uker, er tungt å jeg merker forskjell på nå og da jeg var 28 år ! For 12 år siden :wtf:

Håper for deg :Heartpink :smiley-angelic001:Heartblue

9 dpo og bleeenda test i dag, og da gir jeg opp med engang. Vel viten om at jeg aldri har fått positiv før 10 dpo før :hilarious:
Kjenner meg veldig igjen! Jeg har aldri fått positiv før 10/11dpo, alikavel går jeg rett i kjelleren 9dpo :hilarious:

Iiihhh :Heartpink
image.jpg

Gratulerer så mye :love7 :gen014 :cool05 blir mars baby på deg da?

Gratulerer så mye med spiren :talk017 :happy093 :love017 :Heartpink :Heartblue :love7:binkybaby

Back
Topp