Guttemammas dagbok

Jeg har prøvd :arghh: har til og med laget min egen saltvannsspray, med ekstra guff - men nei.
Pottetett!

I dag våknet jeg med øreverk i begge ørene også - som jeg mistenker kommer at nesespray og tett nese. Så jeg må bare få kommet meg til legen, kanskje han har en mirakelkur som kan hjelpe!
Kan være greit med litta sjekk hos doktor da ja :Heartpink God bedring:joyful:

Bare to dager til OUL :joyful: og JA - jeg kjenner på hele meg at jeg må vite!
Haha - SÅ skråsikker jeg var på å ikke vite! Men jeg har vel kommet dit at jeg er 100% sikker på at det er en gutt - og det er HELT i orden! En gutt passe jo strengt tatt veldig godt inni flokken her!

Mannen har allerede kjøpt hockey drakt og kølle. Så sikre er vi :hilarious:

Men…. Blir det jente :shy: så kommer jeg til å grine hardt av glede, og «hvaaaaa faen, hvordan gjør jeg det?!»:hilarious:

Ellers er sparkene begynt å komme for fullt! I dag fikk jeg det til og med på film!

Det blir ikke mindre koselig (og litt creapy) jo flere ganger man opplever dette! Det er en helt vill opplevelse å være gravid - selv om jeg hater det litt mer denne gangen :hilarious:
Gleder meg til mandag når du får vite det er en jente ❤️❤️ hehe. For det er det;)

Jo, men bildet viste personnummer så de ble (heldigvis) fjernet :hilarious:

Ja, jeg så absolutt ingen antydning til tisselur :cool: men igjen - det var veldig tidlig også. Uke 14 a selv om jeg har lest at de mange ganger kan se det så tidlig!

To uker igjen, så vet vi :Heartred

Har dere det bra? Har du funnet det en barselgruppe, eller gjør man ikke det lenger?
Hos oss, med gutt altså, var det VELDIG tydelig utstyr i uke 13+0. Var ikke noe som helst tvil. Han spriket med beina, vi fikk bilde fra undersiden, og det var det to bein i hver sin retning, og så to baller og en penis. Vi tøyset med at han kom til å ha tidenes mest velutviklede utstyr, og var ikke lang unna. Endte opp med vannbrokk, så testiklene var så store at de «hang helt ned til rumpa» :pompus: hehe.

Så det er absolutt mulig å se i uke 14, iallefall hvis det er gutt, jenter derimot er litt mer tricky, så jeg hvis dere ikke så noe som helst hadde jeg satt pengene på jente :D

Vi så ingenting i uke 14. Mannen som har to gutter fra før ble overbevist om at dette måtte være jente. Så, på oul så vi veeeldig tydelig penis og testikler.

Hærre jeg gleder meg til oppdatering ❤️❤️ jeg er så spent ;) :hilarious:

Har fulgt med i kulissene her og må også si jeg er SÅ spent på dine vegne :excited001
Blir nok å sjekke både 1, 2 og 3 ganger i løpet av kvelden etter kl. 19 :happy119

Har også følgt med litt i kulissene her inne! Er sikkerlig sikkerlig spent på dine vegne. Blir nok å sjekke denne dagboka et paar ganger nå de neste timene jeg :hilarious: :happy:

Altså, jeg måtte inn på BV kun for å sjekke her!! Er SÅ spent!! :excited001

Ååååh, så stas å komme inn her!!! Se dere da, så heldig jeg er som har dere :Heartred

Men nååå…. Nå er jeg så glad!! Og jeg synes nesten det er litt flaut, fordi jeg begynte å HYLskrike på sykehuset, når jordmoren sa «det er ingen tisselur du ser, dette er kjønnslepper - dere venter en JENTE» :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jeg KAN ikke tro det!!! Jeg er HELT satt ut!! Endelig, endelig kommer hun! :smiley-bounce016

Hun og jeg mot resten av gjengen!!!! :Heartpink

Åååå så fantastisk!! Jeg har hatt så troa på jente, jeg fikk frysninger nå!! :excited001 GRATULERER SÅÅ MYE MED EN FRISK JENTE I MAGEN:love017:love017:D

nå kan du endelig gå inn i baby-butikker å kjøpe kjoler og skjørt :excited001 kos deg og nyt det! Nå blir det dere 2 mot de andre :hilarious::love017

Og hun (så sykt rart å si «hun» btw…) er heeelt frisk og fin! Mye liv, viste seg godt frem - ikke sjenert i det hele tatt! Tar etter mora :hilarious::hilarious::Heartpink

Er det virkelig min tur å gå inn i jenteavdelingen å kjøpe kjole og ballerinasko?!?!? :arghh::arghh:
I knew it❤️❤️❤️ grattis. Det er så mye fiiiint til jente ❤️ å du kommer til å digge å være jentemamma:) bare å rappe med seg alt av newbie på KappAhl nå :hilarious:
Ååå nå kan du bare kose deg❤️ gratulerer så mye

Såå fantastisk! Gratulerer med en liten lillesøster i magen ❤️❤️

Åååå! Gratulerer sååå mye ❤️❤️❤️ Wow!

Back
Topp