Jeg skriver jo h*n f.eks her inne hvis jeg skal anonymisere, men syns at "hen" kom veldig frem i media en stund og det ble litt mye bare
Det er forskjell på kjønn, men også på personer, så det er et litt "åpent" spørsmål i fht hver enkeltperson.
Jeg er nok litt der at jeg syns jente er jente og gutt er gutt, med noen ting. Men jeg ser ingen problem i om jenta mi ønsker å bli mekaniker (o.l yrker) og gutten min sykepleier/frisør (osv).
Jeg føler jo selv at jeg er noenlunde avslappet på dette temaet, men kan være andre tenker at jeg er motsatt
jeg var veldig lite interessert i kjole og strømpebukse da jeg var mindre, men føler ikke at foreldrene mine ødela meg med å insistere på å ha det på da vi skulle avsted på noe (hvis jeg hadde fått bestemme, så hadde jeg gått avsted i joggebukse og genser. Så visse ting burde foreldre kunne insistere på, syns jeg).
Litt for tidlig for et godt svar, kjente jeg. Ble mye rabling av hva jeg tenker her og nå
(prøver bare å forklare hvordan jeg tenker og føler, syns forøvrig personlighet har mer å si enn kjønn.)