Du drar den kanskje liiitt langt nå eller? Ingen her har sagt at de tingene du nevner er noe vi vil ha.. Ikke jeg i alle fall. Les gjerne hva jeg skrev tidligere om igjen før du angriper.. (Åpent og åpent. Nå er det slik at hvis du mener eller tør å ytre noe negativt om "fri" seksualitet (prøv alt, ingenting er rart eller forbudt), blir du hetset eller kritisert (fikk jo et fint og klassisk eksempel her..). Alle er nå livredde for å tråkke den lille prosenten homofile/lesbiske/bifile/trans/mix alt, det er også greit - på tærne). Nei, en rosa skjorte gjør ingen superforvirret, ei heller homofile eller usikre på eget kjønn. Men slik samfunnet mener alle nå må forklare barna sine at ting er, gjør det. Når man skal ha hen, ikke ha noen gutte og jente-ting eller farger, må si at alt er normalt ifht seksualitet (eksplisitt forklart fra de er i bhg), og man lærer barna sine at det ikke er noen forskjell på kjønnene,- ja, da blir de forvirret. Har selvfølgelig ingen forskning å vise til, men det er da plenty av historier der ute som viser at mange er dypt deprimerte der ute fordi de ikke vet om de hører til osv - mange av dem er det skapt en forvirring hos mener jeg. Og at det er mer psykologiske problemer nå enn før vet vi. Hva de kommer av kan diskuteres, men å være usikker på eget kjønn og legning, er definitivt en ting flere sliter med.