Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

8 dpo - 10 dager etter Ovitrelle

Fikk strek på MakeSure i dag også, men den er VELDIG svak nå, absolutt den svakeste hittil. Testet på 1. urin og den var veldig utvannet, så venter på å bli klar for å tisse igjen :hilarious: Har sendt mannen ut for å kjøpe MakeSure, Metode og flere cb-tester :hilarious: Jeg sparer cb tidlig digital til i morgen, da blir det greit antall timer mellom den jeg tok i går og neste.
 
Tester på urin 2.

20230904_110922.jpg

De er sterkere enn på urin 1. så nå får man bare se om de utvikler seg :happy: Er nok fremdeles Ovitrelle som henger igjen, kjipt det skulle henge igjen så lenge..
 
Tester på urin 2.

Vis vedlegget 413952
De er sterkere enn på urin 1. så nå får man bare se om de utvikler seg :happy: Er nok fremdeles Ovitrelle som henger igjen, kjipt det skulle henge igjen så lenge..
Håper den blir sterkere altså! Vanskelig å si 8 dpo, men om streken blir sterkere de neste dagene nå fra 10 dpo og utover så er det nok ikke sprøyta. Jeg så tydelig forskjell allerede 9 dpo, da var streken rosa og sterk igjen fjerde syklusen. Ellers kunne jeg ha svak strek som på bildene her til 10/11 dpo..
 
Må du vente til ovitrelle er ute for så se om de begynner å stige igjen? Beklager, ingen erfaring med ovitrelle her :smiley-ashamed005
Ja, den kan henge i 10 dager etter sprøyten, men har lest at hos noen henger den gjerne i 11-12 dager. Testene mine har aldri vært helt negative disse dagene, utenom digital! Så skal teste digital igjen i morgen tenker jeg :happy: Jeg er jo bare 8 dpo, så er fremdeles veldig tidlig.
 
Håper den blir sterkere altså! Vanskelig å si 8 dpo, men om streken blir sterkere de neste dagene nå fra 10 dpo og utover så er det nok ikke sprøyta. Jeg så tydelig forskjell allerede 9 dpo, da var streken rosa og sterk igjen fjerde syklusen. Ellers kunne jeg ha svak strek som på bildene her til 10/11 dpo..
Ja håper de blir sterkere :nailbiting: 8 dpo er jo veldig tidlig uansett, sist fikk jeg positiv 10 dpo så er den dagen jeg ser fram i mot nå :D
 
Ømme pupper kan jo også være et symptom på graviditet. :love2 Håper, håper, håper på dine vegne! :smiley-angelic001
Jeg håper jo det også, men eneste gangen jeg ikke har hatt ømme pupper mellom el og mens er da jeg ble gravid med sønnen min :joyful: Derfor jeg tenker på det som dårlig tegn, men altså, man vet jo aldri :happy: Takk for at du håper :joyful:
 
10 dpo, 12 dager etter Ovitrelle

Helt blenda test i kveld, så ser ut som siste rest av Ovitrellen er ute. Har ikke noe mer tro på denne pp'n så ser egentlig frem i mot å begynne på cd1 nå :) Denne syklusen har vært så lang og jeg er veldig lei nå egentlig. Trenger pause fra testing osv.. Ser frem til å prøve Letrozol neste syklus :)
 
11 dpo

Negative tester, så nå tester jeg ikke noe mer denne pp'n og forbereder meg på ny pp :)Det føles helt okey, selv om det selvfølgelig er kjipt at det ikke gikk denne gangen heller. En positiv ting er at jeg ikke har begynt å spotte enda, det begynte nemlig 11 dpo sist syklus. Tar litt pause herfra frem til jeg begynner på Letrozol neste uke tenker jeg :)
 
CD4, PP5

Nå har jeg tatt første tablett med Letrozol, leste et sted at mange fikk hodepine av den og at det kunne hjelpe å ta den på kvelden istedenfor morgenen, så da gjør jeg det :) Føler meg egentlig ikke så veldig optimistisk, helt siden jeg sluttet på p-pillene i fjor høst har jeg hatt så sparsomme blødninger ved mens, så lurer på om det er noe annet "galt" med meg.. Ja, tankene kverner oppi det her. Det jeg håper nå er at Letrozol gir meg kortere sykluser og så får man ta det andre etterhvert ;)
 
CD 10

YES!
Jeg har respondert veldig bra på Letrozol og hadde ikke bare én, men TO fine follikler! Mener den ene var 13 mm og den andre 15 mm, en fra hver eggstokk. Slimhinnen så også bra ut, den var 5 mm nå og kommer jo til å bli enda litt tykkere. Gyn var veldig fornøyd med resultatet! Jeg skal ta Ovitrelle på fredag :) Fikk litt mer optimisme nå, føler meg heldig som har respondert så bra, leser jo om så mange her som må ta både dobbel og trippel dose for resultater. Krysser fingrene for at dette er syklusen det klaffer :smiley-angelic001
 
CD 10

YES!
Jeg har respondert veldig bra på Letrozol og hadde ikke bare én, men TO fine follikler! Mener den ene var 13 mm og den andre 15 mm, en fra hver eggstokk. Slimhinnen så også bra ut, den var 5 mm nå og kommer jo til å bli enda litt tykkere. Gyn var veldig fornøyd med resultatet! Jeg skal ta Ovitrelle på fredag :) Fikk litt mer optimisme nå, føler meg heldig som har respondert så bra, leser jo om så mange her som må ta både dobbel og trippel dose for resultater. Krysser fingrene for at dette er syklusen det klaffer :smiley-angelic001
Woohoo!!! Go folliklene!! :smiley-bounce016
 
Back
Topp