Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

CD 13

Ovitrelle satt i dag, så da er det bare å vente på EL og dpo-dager :) Optimismen jeg hadde for noen dager siden har dalt litt, har egentlig ikke så mye tro på at det går denne runden heller, uten at jeg vet hvorfor.. Ruster meg vel opp til negative tester igjen, vil ikke bli alt for skuffet. Det har murret godt i begge eggstokker de siste dagene, så jeg håper jo at de to folliklene jeg hadde som var grei størrelse slipper hvert sitt egg :) God helg til deg som leser :happy:
 
CD 14

Det sprenger og trykker skikkelig i eggstokkene i dag. Ikke direkte vondt, men absolutt ubehagelig. Kan ikke huske det var slik sist syklus etter Ovitrelle.
 
CD 15 & EL

EL skal komme i dag, siste aksjer skal legges for denne gang så får man bare vente og se om det går :) Sist gang på Ovitrelle hadde jeg enorme mengder EL-slim, har ikke så mye denne gangen.
 
CD 16, 1 DPO

Da får man tro EL er overstått, hadde masse smerter i går, kjenner ikke noe spesielt i dag. Sist runde testet jeg Ovitrelle ut av kroppen, gjør ikke det denne gangen, tenker jeg heller begynner 8-9 dpo og ser om det stiger eller synker på testen :) Jeg hadde jo svake streker til 11 dpo sist, så det henger tydeligvis i lenge hos meg. Aksjer lagt cd 12, cd 13, cd 15 og cd 16. Så nå får vi ikke gjort så mye annet enn å vente på resultatet ;):happy:
 
CD 17, 2 DPO

Har hatt mye vondt i magen denne runden, etter Ovitrelle. Pleier ikke ha så mye vondt ifbm med EL, dvs; det pleier ikke vare i mange dager. Tok kontakt med gyn, drar dit i morgen for en sjekk, mest for min egen del for å bli beroliget at alt ser greit ut.
 
CD 17, 2 DPO

Har hatt mye vondt i magen denne runden, etter Ovitrelle. Pleier ikke ha så mye vondt ifbm med EL, dvs; det pleier ikke vare i mange dager. Tok kontakt med gyn, drar dit i morgen for en sjekk, mest for min egen del for å bli beroliget at alt ser greit ut.
Så godt med en sjekk! Håper alt er tipp topp og at det blir bedre snart! :)
 
Så godt med en sjekk! Håper alt er tipp topp og at det blir bedre snart! :)
Alt så veldig fint ut, begge foliklene som var moden har sluppet egg, men den på venstre så mest lovende med en helt perfekt (gyn sine egne ord) corpus luteum :happy: Den på hø side var litt mindre, men det var ikke nødvendigvis negativt sa han. Slimhinnen var 12 mm.Veldig godt at alt så bra ut, lettet litt fra skuldrene :happy:
 
Alt så veldig fint ut, begge foliklene som var moden har sluppet egg, men den på venstre så mest lovende med en helt perfekt (gyn sine egne ord) corpus luteum :happy: Den på hø side var litt mindre, men det var ikke nødvendigvis negativt sa han. Slimhinnen var 12 mm.Veldig godt at alt så bra ut, lettet litt fra skuldrene :happy:
Så godt!! Da er det bare å krysse fingrene for dagene som kommer :joyful:
 
6 dpo

Dagene går fort, det nærmer seg at jeg skal begynne å teste. Har fremdeles Ovitrelle i systemet så gidder ikke kaste bort tester på det.
Har ikke noen spesielle symptomer, ikke fått ømme pupper enda *bank i bordet * Det er ikke bra tegn for meg å få ømme pupper, kommer alltid 1 uke før mens, så jeg holder håpet oppe så lenge de ikke blir ømme. Hatt litt murringer siste dagene, ganske vanlig for meg etter EL. Så alt i alt lite spennende som skjer her, men egentlig er fravær av symptomer positivt for min del :) God helg til deg som leser.
 
7 dpo

Da har jeg begynt å teste, så får man se om de stiger eller synker. Fremdeles strek etter Ovitrelle, 9 dager etter sprøyten.

20231001_113524.jpg
 
8 dpo

Så og si blenda test, kun en grå skygge i dag. Ikke fått ømme pupper enda. Kjenner det er litt tøft å se så mange bli gravide her inne, selv om jeg selvfølgelig unner alle det. Skulle bare ønske jeg var en av de :Heartred

Dagens test;
20231002_091314.jpg
 
8 dpo

Så og si blenda test, kun en grå skygge i dag. Ikke fått ømme pupper enda. Kjenner det er litt tøft å se så mange bli gravide her inne, selv om jeg selvfølgelig unner alle det. Skulle bare ønske jeg var en av de :Heartred

Dagens test;
Vis vedlegget 416108
Skjønner godt hva du mener, synes det er tøft selv... Forhåpentligvis kommer vi raskt etter begge to! Spennende å se om den stiger igjen snart nå ☺️❤️
 
9 dpo

Lite spennende å melde, har nok ikke gått denne gangen heller. Kjenner på mer skuffelse denne runden. Tom for MakeSure så måtte ta BP i dag.

Vis vedlegget 416178
Jeg beholder håpet for deg i noen dager til :Heartred Jeg fikk helt blenda med andremann 9 dpo, det var ikke antydning til noe, uansett hvor mye jeg myste;)
Men jeg kjenner til følelsen, desto nærmere ikm, desto mer berg-og dalbane for min del, håp det ene øyeblikket, og skuffelse det neste :Heartred
 
Back
Topp