Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

Ja, det er det, så har ikke gitt helt opp enda, bare nesten :wacky: :Heartred Uff, må prøve å ikke grave meg helt ned, tøft for psyken det her..
Det er helt vilt tøft for psyken!! Vanskelig å gå og håpe og samtidig "beskytte seg" mot skuffelse... jeg fikk ikke svak positiv før 10 dpo med siste, og har hørt om de som ikke får før 14 dpo eller passert ikm så det er fortsatt håp ja ❤️ jeg håper for deg og sender deg mange gode klemmer ❤️☺️ er en skikkelig berg-og-dalbane hele denne prosessen. Synes du er kjempesterk!
 
Huff, så leit.. Håper der bare er tidlig enda :Heartred:smiley-angelic001 Det kan være så utrolig vondt dette her. Føler med deg :Heartred
 
Jeg beholder håpet for deg i noen dager til :Heartred Jeg fikk helt blenda med andremann 9 dpo, det var ikke antydning til noe, uansett hvor mye jeg myste;)
Men jeg kjenner til følelsen, desto nærmere ikm, desto mer berg-og dalbane for min del, håp det ene øyeblikket, og skuffelse det neste :Heartred
Takk for det :Heartred Jeg fikk positiv 10 dpo med guttungen, men den var ekstremt svak. Så vet at det er litt håp enda, "dommen" kommer nok i morgen når jeg er 10 dpo :wacky: Jepp, skikkelig opp og ned med følelser, men trøster meg med at nå når jeg bruker Letrozol så blir ikke syklusene mine så lange, så da er det ikke så lenge til vi kan prøve igjen :happy: Takk for gode ord :Heartred
 
Det er helt vilt tøft for psyken!! Vanskelig å gå og håpe og samtidig "beskytte seg" mot skuffelse... jeg fikk ikke svak positiv før 10 dpo med siste, og har hørt om de som ikke får før 14 dpo eller passert ikm så det er fortsatt håp ja ❤️ jeg håper for deg og sender deg mange gode klemmer ❤️☺️ er en skikkelig berg-og-dalbane hele denne prosessen. Synes du er kjempesterk!
Klarer jo ikke legge det fra meg heller vettu og "ta det som det kommer", når dpo-dagene kommer tenker jeg ikke på annet enn graviditet , testing osv :hilarious: Ja, jeg holder oppe håpet litt til, pleier begynne spotte noen dager før ikm så får liksom et forvarsel i den forstand.. Takk for gode ord og så håper jeg den sitter igjen for deg snart :Heartred
 
Det er helt ekstremt tøft dette her, og det blir liksom ikke lettere heller.. Jeg håper virkelig det sitter for dere snart :Heartred
Nei, blir litt verre for hver måned som går nå :meh: Men er så mange her som prøver/har prøvd mye lenger enn oss, så jeg går inn med godt mot inn en ny syklus evt :happy: Har en skikkelig grei gyn med flere ess i ermet å prøve om det ikke skulle klaffe snart. Takk for gode ord :Heartred
 
Huff, så leit.. Håper der bare er tidlig enda :Heartred:smiley-angelic001 Det kan være så utrolig vondt dette her. Føler med deg :Heartred
Ja, håper det jeg også, det er det jeg må fortelle meg selv, fortsatt tidlig :happy: Ja, og merker at forum-tilværelsen er på godt og vondt, tøft å se mange som blir gravide samtidig som det er så mye god støtte å få her :Heartred Vi er mange som står i samme situasjon og prøver og prøver igjen :Heartred
 
Nei, blir litt verre for hver måned som går nå :meh: Men er så mange her som prøver/har prøvd mye lenger enn oss, så jeg går inn med godt mot inn en ny syklus evt :happy: Har en skikkelig grei gyn med flere ess i ermet å prøve om det ikke skulle klaffe snart. Takk for gode ord :Heartred
Det forstår jeg, følte det på samme måte. Noen runder var enklere, men likevel tøft å se andre få positiv test.. Godt du har gyn med flere ess i ermet! :Heartred Det og hjalp mye faktisk, litt støtte i ryggen:happy:
 
Klarer jo ikke legge det fra meg heller vettu og "ta det som det kommer", når dpo-dagene kommer tenker jeg ikke på annet enn graviditet , testing osv :hilarious: Ja, jeg holder oppe håpet litt til, pleier begynne spotte noen dager før ikm så får liksom et forvarsel i den forstand.. Takk for gode ord og så håper jeg den sitter igjen for deg snart :Heartred
Hehe nei det er lissom det... man blir litt smårar sånn i dpo-land, for meg blir det verre og verre jo nærmere jeg kommer ikm :hilarious::wacky: kjekt med et forvarsel igrunn, du har ikke spottet noe hittil? Takk, håper det!! ❤️
 
Hehe nei det er lissom det... man blir litt smårar sånn i dpo-land, for meg blir det verre og verre jo nærmere jeg kommer ikm :hilarious::wacky: kjekt med et forvarsel igrunn, du har ikke spottet noe hittil? Takk, håper det!! ❤️
Nei, ikke spottet enda. Begynner tidligst 11 dpo, sist syklus 12 dpo. Ikke fått ømme pupper denne syklusen heller, det kommer senest 8 dpo. Synes kroppen generelt kjennes litt rar ut? Jeg håper bare ikke det er noe krøll, men at mensen evt er i rute og man kan begynne på ny syklus. Da er det faktisk bare ca 1 uke til jeg begynner på Letrozol :happy:

Ja man blir smårar, jeg har ikke vært så veldig aktiv denne syklusen her på forumet, har for det meste lest og oppdatert dagbok. Ikke vært noe særlig aktiv i ikm-gruppen, det ble litt for mye for meg denne gangen. Merker jeg blir ganske påvirket av å være her inne, så prøver ta meg noen dagers pause innimellom, det gjør faktisk ganske godt :happy:
 
Nei, ikke spottet enda. Begynner tidligst 11 dpo, sist syklus 12 dpo. Ikke fått ømme pupper denne syklusen heller, det kommer senest 8 dpo. Synes kroppen generelt kjennes litt rar ut? Jeg håper bare ikke det er noe krøll, men at mensen evt er i rute og man kan begynne på ny syklus. Da er det faktisk bare ca 1 uke til jeg begynner på Letrozol :happy:

Ja man blir smårar, jeg har ikke vært så veldig aktiv denne syklusen her på forumet, har for det meste lest og oppdatert dagbok. Ikke vært noe særlig aktiv i ikm-gruppen, det ble litt for mye for meg denne gangen. Merker jeg blir ganske påvirket av å være her inne, så prøver ta meg noen dagers pause innimellom, det gjør faktisk ganske godt :happy:
Hmm.. håper ikke det er noe krøll nei! At du enten er gravid eller at du raskt kan komme i ny syklus. 1 uke til er jo ikke så lenge ☺️

Høres fornuftig ut... jeg skulle lissom roe ned her inne men her er jeg :hilarious: blir litt mye iblant ja, man blir litt oppslukt av det hele lissom. Godt du fikk tatt noen dagers pause og at det gjorde godt ☺️❤️
 
CD 3, PP6

Allerede kommet meg til cd 3, i kveld begynner jeg med Letrozol. Skal på ultralyd neste uke for å sjekke responsen, håper det blir like bra som sist. Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være her inne, melder meg nok inn i ikm-gruppe etterhvert som EL kommer. Kjenner jeg blir så ekstremt påvirket av alle positive tester her inne for tiden, humøret mitt har vært dårlig siden mensen kom og jeg trenger å tenke (hvertfall prøve) på andre ting. Litt tøff periode nå med andre ord, men holder fremdeles håpet oppe om at dette er syklusen det klaffer :) :Heartred
 
CD 7

Snart ferdig med Letrozol for denne gang, UL i midten av neste uke for å sjekke resultatet, er spent på det :)Hatt skikkelig PMS denne syklusen her, pleier ikke det, humøret har altså vært så dårlig :wacky: Begynner heldigvis å lette nå, ser frem mot de neste ukene, mannen er også klar for babylaging igjen :joyful: Føler meg fremdeles optimistisk for denne syklusen og satser på juli-termin :smiley-angelic001:Heartred✨
 
Last edited:
CD 9

I morgen skal jeg til gyn for å sjekke denne rundens effekt av Letrozol :) Har begynt med EL- testing, testene er mye sterkere enn de pleier så tidlig i syklusen, så kjenner jeg er ekstra spent på ul- undersøkelsen av eggstokkene :happy:

Screenshot_20231017_115521_Premom.jpg
 
Så spennende med ultralyd imorgen! Får håpe gullegget driver og forbereder seg :smiley-angelic001
 
Back
Topp