Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

De to siste syklusene nå når jeg har brukt Ovitrelle har største follikkel vært på venstre side (forrige syklus hadde jeg én på hver side, men den største var på venstre side), så kjenner meg litt ekstra optimistisk :wacky: :smiley-bounce012Skulle hente ut Ovitrelle tidligere i dag, tomt på apoteket :meh: Da er det greit man bor i stor by, så da blir det nytt apotek i morgen for å hente ut der :) Takk for kryssing :angelic: :Heartred Håper virkelig det går nå :joyful:
Jeg ringte gjerne på forhånd og spurte om de hadde ovitrelle, ikke alle apotek hadde det som lagervare:shifty: hadde et par episoder hvor jeg skulle sette ovitrelle samme dag som jeg hentet ut, da ble det litt stress når apoteket ikke hadde:hilarious:
Håper det klaffer for dere nå, og hvis det ikke gjør det så kommer en runde til:Heartpink:Heartpink *fingers crossed* og masseeeee babystøv deres veg:woot:
 
Hvordan går et med eltestingen? :)
Du, de er ganske svake nå, så vet ikke hvorfor de var så sterke for noen dager siden :yuck: Det er ganske vanlig for meg at de er svake for så å raskt bli sterk, så tester flere ganger for dagen nå frem til den blir positiv, så setter jeg Ovitrelle da :happy: Ikke så mye spennende som skjer her enda med andre ord :playful::hilarious: Men takk som spør :Heartred
 
CD 13

Ikke så mye som skjer her, testene er svake fremdeles, men har tro på at det snur snart :) Begynner å få mer strekkbart slim, så nærmer seg noe!

Screenshot_20231021_103457_Premom.jpg
 
CD 14

Synes det er så rart at testene fremdeles er supersvake.. For 4 dager siden hadde jeg en folikkel på 15mm, den må jo være klar snart ?? Jeg kjenner det trykker og sprenger i høyre eggstokk, så forstår ikke hvorfor dette drøyer sånn..

Screenshot_20231022_173749_Premom.jpg
 
CD 14

Synes det er så rart at testene fremdeles er supersvake.. For 4 dager siden hadde jeg en folikkel på 15mm, den må jo være klar snart ?? Jeg kjenner det trykker og sprenger i høyre eggstokk, så forstår ikke hvorfor dette drøyer sånn..

Vis vedlegget 417533
Skjønner utålmodigheten! Da jeg sjekket forrige syklus så fortalte gyn meg at eggene slipper normalt sett etter de er 20mm. De vokser vel mellom 1-2mm på noen døgn, så tenker det ikke er så lenge til du er der :happy:
Hun fant en på 17mm hos meg og regna da el 3 dager senere, bare som min erfaring :angelic:
 
Skjønner utålmodigheten! Da jeg sjekket forrige syklus så fortalte gyn meg at eggene slipper normalt sett etter de er 20mm. De vokser vel mellom 1-2mm på noen døgn, så tenker det ikke er så lenge til du er der :happy:
Hun fant en på 17mm hos meg og regna da el 3 dager senere, bare som min erfaring :angelic:
Takk for at du deler erfaring! Jeg tenker at det nok skjer noe innen de neste dagene :angelic: Hvilken dag i syklus var den på 17mm? :happy:
 
Så vanskelig å vente.. Forhåpentligvis er egget klart nå snart :smiley-angelic001
Ja, bare å smøre seg med tålmodighet, er jo ikke sent når man kun er på cd14, men vet jo at den var 15mm på onsdag, så begynner jo å stusse litt :yuck: Skjer noe snart får vi tro :hilarious: Trodde jeg hadde kjøpt meg nok el-tester til denne runden også, men neida.. snart tom nå.. akk ja, ut og kjøpe flere i morgen :hilarious:
 
Ja, bare å smøre seg med tålmodighet, er jo ikke sent når man kun er på cd14, men vet jo at den var 15mm på onsdag, så begynner jo å stusse litt :yuck: Skjer noe snart får vi tro :hilarious: Trodde jeg hadde kjøpt meg nok el-tester til denne runden også, men neida.. snart tom nå.. akk ja, ut og kjøpe flere i morgen :hilarious:
Huff ja, jeg skjønner deg godt jeg. Det er jo endel dager du nå har ventet, og det er jo den ventingen som er frustrerende og kjip :Heartred All medfølelse herfra.
Haha, jaa! Det blir så dyrt når el ikke kommer etter planen. Men kjekt når man kan få kjøpt noen på butikken :)
 
Long time no see Gressløken :love7
krysser fingrene for at vi havner i samme termingruppe igjen, veldig snart!
 
Last edited:
CD 14

Synes det er så rart at testene fremdeles er supersvake.. For 4 dager siden hadde jeg en folikkel på 15mm, den må jo være klar snart ?? Jeg kjenner det trykker og sprenger i høyre eggstokk, så forstår ikke hvorfor dette drøyer sånn..

Vis vedlegget 417533
Det er så frustrerende å vente og håpe på EL. Håper den er rett rundt hjørnet nå for deg ☺️❤️
 
CD 15

Ikke så mye som har skjedd siden i går, men i det minste litt økning på testen. Har også mye slim nå, så har troen på at positiv test nærmer seg! :)

Screenshot_20231023_141350_Premom.jpg
 
Back
Topp