Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

10 dpo

Hatt negative tester noen dager nå, begynner mentalt å forberede meg til PP4 :wacky: :) Gikk nok ikke denne gangen heller!

20230725_164748.jpg
 
11 dpo

Har handlet inn EL-tester til neste pp, får bare håpe at neste syklus ikke blir så lang, skal drikke Salvie-te tenker jeg :)
Noen som leser som har tips til å korte ned syklus? Den har variert fra 28-40 dager siden pilleslutt før jul.
 
Mensen som skulle kommet i dag har ikke vist seg, så utrolig irriterende! Har spottet de siste 2 dagene, men i dag har det stoppet helt opp. Ser ut som kanskje EL var en dag senere enn jeg har beregnet, så satser på TR kommer for fullt i morgen og PP4 kan starte :)
 
I kveld har jeg bestilt litt forskjellig fra helsekost, som skal hjelpe å få syklusen kortere/bedre hormonell balanse :) Så får vi se om det har noen effekt. Venter fremdeles på å begynne å blø... Nå vil jeg bare komme i gang med ny syklus!
 
CD 5

Da har jeg begynt med bidronning-gele, vitex og grapefruktkjerneekstrakt. Begynner med salvie-te når jeg er ferdig å blø, og wild yam etter EL :) Spent på hvor lang syklusen blir, meningen er jo at den skal bli kortere med alt dette her ;)
 
CD6, PP4

Da var mensen over og jeg har begynt med salvie-te i tillegg til det andre jeg skrev i forrige innlegg :smug: Har også begynt å spise enkel lavkarbo, gått ned 1,5 kg siste uken. Satser på å gi kroppen en kickstart etter ferien så det kommer et gullegg denne syklusen :D
 
CD 15

Denne uken har rast av gårde, allerede kommet til CD 15. Venter fremdeles på eggløsning, blir nok enda en lang syklus. Litt lei av det må jeg si :meh: Å måtte vente til cd 24-25 før EL kommer er en tålmodighetsprøve..

Screenshot_20230813_183637_Premom.jpg
 
CD 16

Stigning på testen i kveld, får se hva den viser i morgen. Den lilla digitale ble positiv. Må si jeg blir overrasket om jeg faktisk får EL i løpet av de neste dagene.

Screenshot_20230814_213320_Premom.jpg
 
CD 18

Økningen for 2 dager siden var ikke av betydning, kanskje kroppen prøvde men ikke fikk det til. Så jeg venter fremdeles på eggløsning.. Er så lei disse lange sykusene :banghead:
 
CD 18

Økningen for 2 dager siden var ikke av betydning, kanskje kroppen prøvde men ikke fikk det til. Så jeg venter fremdeles på eggløsning.. Er så lei disse lange sykusene :banghead:
Lange sykluser mens man prøver er utrolig frustrerende! Man får så få sjanser, og hvis det ikke klaffer så er det så lenge til neste runde :shifty:
 
CD22

Her skjer det.. ingenting! Fremdeles negative tester. I morgen skal jeg til gyn, håper på å være litt klokere etter det :D

Screenshot_20230820_163424_Premom.jpg
 
Føler virkelig med deg, Gressløken! Synes det er frustrerende nok med 3-5 dagers forsinkelse, selv. Håper gyn har noen hjelpsomme svar å komme med. :love2
 
Husker deg fra februar 2021 gruppa! Krysser fingrene for at du finner ut noe hos gyn. Vi har også strevd for å få til nr 2. Har riktignok vært gravid to ganger i ettertid hvor det har gått galt, og nå gravid for tredje gang. Passerer 12 uker i morgen :love017 Håper det snart klaffer for dere også❤️
 
Jeg er på CD19, samme greia, og time hos gyn til uka! Håper vi begge kan bli litt klokere og få god hjelp!
Ja, jeg krysser fingrene for oss begge! Er superglad nå for at jeg ble oppfordret til å kontakte gyn allerede, jeg hadde egentlig tenkte å vente litt.. Men nå kjenner jeg at jeg orker ikke vente mer! Skal oppdatere i morgen :joyful:
 
Føler virkelig med deg, Gressløken! Synes det er frustrerende nok med 3-5 dagers forsinkelse, selv. Håper gyn har noen hjelpsomme svar å komme med. :love2
Ja, det går jo så lang tid mellom hver gang vi får prøvd! Så akkurat nå ønsker jeg meg først og fremst normal lengde på syklus :happy: Frustrerende å aldri vite når EL kommer..
 
Husker deg fra februar 2021 gruppa! Krysser fingrene for at du finner ut noe hos gyn. Vi har også strevd for å få til nr 2. Har riktignok vært gravid to ganger i ettertid hvor det har gått galt, og nå gravid for tredje gang. Passerer 12 uker i morgen :love017 Håper det snart klaffer for dere også❤️
Husker deg også, har sett flere fra februar 21 som venter nr 2 eller allerede har fått :D Gratulerer så mye til deg, blir litt ekstra spesielt når man har strevd litt:Heartred Ja håper på klaff snart, hadde vært superfint med vår/sommer-termin :love2 Satser på å være litt klokere i morgen!
 
Back
Topp