Trøtt, metallsmak i munnen. Sulten men samtidig mett og kjempe følsomme bryst….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det høres veldig normalt utJeg har gått fra å våkne grytidlig og sove 5 timer fra før positiv test, til å være stuptrøtt, sove som en stein og trenge en dupp ila dagen. Skjedde mer eller mindre over natta, så må ble jeg litt bekymra for at noe er galt![]()
Ga blødningene seg?Ja, det ble med den kvelden/morgenen. Nå prøver jeg å holde ut til neste tirsdag til ultralydDet høres veldig normalt utGa blødningene seg?

Ah, såå godt å høre! Gleder meg til å høre om ultralyden og heier sånn på spiren dinJa, det ble med den kvelden/morgenen. Nå prøver jeg å holde ut til neste tirsdag til ultralyd![]()

Hvordan merker man at man har sopp i underlivet?Veeeldig teit symptom egentlig..![]()
Hvordan merker man at man har sopp i underlivet?

Merka at det svidde noe innmarri etter sex her om dagen. Men ga seg etter noen timer. Er 5+3.Det sviiir og klør![]()

KlemHver gang jeg nesten tør tro på at jeg er gravid, så spotter jeg. Bare litt i kveld, sammen med rester av progesteronkapslene. Akkurat nok til å gi meg en dårlig natts søvn. Det kan være fordi jeg glemte progesteronen i morrest (tror jeg), det kan være ingenting, det kan være treningen. Men jeg klarer ikke legge fra meg tanken "nå kan det hende du mister igjen". Ufattelig slitsomt å lure!! Ei uke til ultralyd, vær snill å gå fort![]()
du har spottet før og det har gått bra! Forstår uroen din veldig godt. Krysser fingrene for deg nå igjen