Gravidsymtomer

Klem :Heartpink du har spottet før og det har gått bra! Forstår uroen din veldig godt. Krysser fingrene for deg nå igjen:happy:
Jeg vet jo innerst inne at det sikkert går helt fint, men blir å ha høyt blodtrykk i et døgn nå for at det skal bli verre og ikke stoppe opp. Det er så slitsomt å være så bekymra :arghh:

Jeg leter etter symptomer, men jeg har ikke så mange... Puppene er ikke så ømme som de en gang var. Så ja, summen er at jeg blir skikkelig bekymra :bag:

Jeg vet jo innerst inne at det sikkert går helt fint, men blir å ha høyt blodtrykk i et døgn nå for at det skal bli verre og ikke stoppe opp. Det er så slitsomt å være så bekymra :arghh:

Jeg leter etter symptomer, men jeg har ikke så mange... Puppene er ikke så ømme som de en gang var. Så ja, summen er at jeg blir skikkelig bekymra :bag:
Helt forståelig at du ikke får senket skuldrene :Heartpink spotter du fortatt? Hvilken farge er det, er det friskt blod?
Hvis det er noen trøst, så varierer ømheten igjennom døgnet her!

Helt forståelig at du ikke får senket skuldrene :Heartpink spotter du fortatt? Hvilken farge er det, er det friskt blod?
Hvis det er noen trøst, så varierer ømheten igjennom døgnet her!
Ser bare rosa/lysebrune rester sammen med progesteronen, og slik er det enda. Vil tro at hvis jeg aktivt blør så hadde det vært mer. Så lenge det stopper opp ila dagen så går det bra, det er mer redsel for at det skal trappe opp som tar meg.

Godt å høre at andre sine symptomer også er litt til og fra :Heartred

Her er puppene blitt ømme, omsider. Er 5+3 i dag. Ellers er jeg trøtt (sover dårlig) og litt irritabel.

Jeg er litt mer sliten enn normalt, brystvortene har endra form :bag:, men ellers har jeg ingen symptomer. 6+4 idag. Redd det betyr hormonnivåene mine ikke er høye nok :oops: er det ikke det ene så er det det andre!! Gleder meg til ultralyd på tirsdag. Har enda litt misfarget utflod så bekymringsnivået er på 110% til tider.

Last edited:
Mulig det er ønsketenkning, men føler jeg røyter mindre enn før :p Har krøller, så vasker og børster håret bare 1-2 ganger i uka, men da bruker det å være en grei dott med hår i dusjen og nå er det mye mindre. Fikk skikkelig tykt hår i forrige svangerskap (og mistet alt i tiden etterpå haha), så får nyte det mens det varer.

Kvalme og oppkast som med førstemann. Håpe bare æ ikke blir lagt inn som sist… miste litt gnisten. Vil nyte det her svangerskapet litt og ikke bare vær på sykehus…

Mulig kvalmen har slått inn...

Virker som jeg fått en forstrekning i hø.side av korsrygg. Vondt å sitte, vondt å bøye meg og snu meg når jeg ligger, da kommer det strålende smerter.

6+0 Idag kom kvalmen her, som et brev på posten :hungover: vært heldig og hatt lite plager hittil, så dette håper jeg er forbigående.

Morgenkvalmen kom for fullt tidligere i uka. Ikke kastet opp enda, men brekker meg. Er ellers litt småkvalm ila dagen når det er mer enn en time siden jeg spiste sist. Føler meg sulten hele tiden. Skjønner ikke hvordan dette skal gå matmessig, kan jo ikke spise hver time :hilarious:

Vonde pupper og trøtt. "Endelig" symptomer. Ikke lenger så oppblåst så kanskje jeg ikke kommer til å se gravid ut så tidlig som fryktet.

Jeg er sulten nesten hele tiden og trøtt. Sov 8 timer i natt, nå er klokka 11 og jeg gjesper allerede :hilarious: kan sove på ettermiddagen, men likevel sovne før 22. I følge gyn var denne uka (uke 8) en viktig uke for fosteret, så det var helt normalt å være sliten!

Kvalmen er all time high her. Visstnok skal den være verst i uke 9 og velger å tro på det for da kan det bare bli bedre :p

Er også så trøtt at jeg gruer meg til å kjøre hjem fra jobb, har en drøy times pendlevei…

Back
Topp