Gravidsymtomer

Klem :Heartpink du har spottet før og det har gått bra! Forstår uroen din veldig godt. Krysser fingrene for deg nå igjen:happy:
Jeg vet jo innerst inne at det sikkert går helt fint, men blir å ha høyt blodtrykk i et døgn nå for at det skal bli verre og ikke stoppe opp. Det er så slitsomt å være så bekymra :arghh:

Jeg leter etter symptomer, men jeg har ikke så mange... Puppene er ikke så ømme som de en gang var. Så ja, summen er at jeg blir skikkelig bekymra :bag:
 
Jeg vet jo innerst inne at det sikkert går helt fint, men blir å ha høyt blodtrykk i et døgn nå for at det skal bli verre og ikke stoppe opp. Det er så slitsomt å være så bekymra :arghh:

Jeg leter etter symptomer, men jeg har ikke så mange... Puppene er ikke så ømme som de en gang var. Så ja, summen er at jeg blir skikkelig bekymra :bag:
Helt forståelig at du ikke får senket skuldrene :Heartpink spotter du fortatt? Hvilken farge er det, er det friskt blod?
Hvis det er noen trøst, så varierer ømheten igjennom døgnet her!
 
Helt forståelig at du ikke får senket skuldrene :Heartpink spotter du fortatt? Hvilken farge er det, er det friskt blod?
Hvis det er noen trøst, så varierer ømheten igjennom døgnet her!
Ser bare rosa/lysebrune rester sammen med progesteronen, og slik er det enda. Vil tro at hvis jeg aktivt blør så hadde det vært mer. Så lenge det stopper opp ila dagen så går det bra, det er mer redsel for at det skal trappe opp som tar meg.

Godt å høre at andre sine symptomer også er litt til og fra :Heartred
 
Her er puppene blitt ømme, omsider. Er 5+3 i dag. Ellers er jeg trøtt (sover dårlig) og litt irritabel.
 
Back
Topp