Gravidsymtomer

Jeg hadde kun 2-3 dager med forstoppelse så langt. Resten har det vært kun løs mage. Huff

Sliter også med ryggsmerter.
Jeg merker det veldig i ryggen hvis jeg står en times tid og lager middag. Er jo litt rart siden mini der inne fortsatt er bitte liten. Ellers sliter jeg også med å være hard i magen. Er det aldri ellers, så tydelig at jeg er det pga graviditeten.

Konstant kvalm, 24/7, veldig trøtt og uggen i kroppen, alt er et tiltak, og veldig oppblåst:depressed:

6+5
Akutt sulten, småkvalm innimellom men det går vekk når jeg spiser, veldig trøtt og tar ekstremt lett til tårene både av glede og når jeg møter litt motstand. Ellers litt stikking/murring i magen, og forstoppet og løs om hverandre (juhu). Og ikke minst sykt ømme og tunge pupper, og kan sverge på at de har vokst en cup-størrelse

Jeg har så mange symptomer at jeg begynner å lure på om det er noe annet som skaper plagene :laughing002
Symptomer 7+2: Veldig trøtt, murringer/stikkninger i området rundt navlen, forstoppet, tørst - dermed tissetrengt hele tiden, uggen og det siste og aller verste MUSKELVERK i hele kroppen, særlig beina:dead:

Hadde magnesium funket tro mot muskelverket?

Nå har jeg begynt å blø, det liker jeg absolutt ikke. :( Jeg orker ikke en SA til. Må bare krysse fingrene for at det er noe annet som gjør det, men dette føles veldig kjent ut etter forrige SA...

Nå har jeg begynt å blø, det liker jeg absolutt ikke. :( Jeg orker ikke en SA til. Må bare krysse fingrene for at det er noe annet som gjør det, men dette føles veldig kjent ut etter forrige SA...
Uff, kjenner meg igjen når det kommer til de bekymringene etter å ha hatt SA. Men veldig mange blør i starten av svangerskapet, så hvis det bare er litt blod er det ikke nødvendigvis noe å bekymre seg for :Heartred Er det mye eller lite? Er det lenge til du skal på TUL eller til lege? Håper sånn for deg at dette bare er helt uskyldig!

Uff, kjenner meg igjen når det kommer til de bekymringene etter å ha hatt SA. Men veldig mange blør i starten av svangerskapet, så hvis det bare er litt blod er det ikke nødvendigvis noe å bekymre seg for :Heartred Er det mye eller lite? Er det lenge til du skal på TUL eller til lege? Håper sånn for deg at dette bare er helt uskyldig!
Vanskelig å si enn så lenge, det er brunt og blandet med rester av progesteronkapslene. Jeg trøster meg med at det ikke er friskt blod, men det føles ut som mensen er rett rundt hjørnet (ekkel følelse i magen som jeg alltid har før mensen). Og ikke minst så går hodet mitt rett til at det var sånn det begynte sist gang. Rasjonelt vet jeg at det kan gå helt fint, men jeg klarer ikke legge fra meg tanken om at nå går det dårlig.

Er 5+5 idag, skal til ultralyd 7+1. Hvis blødningene stopper, så skal jeg klare å overleve til den ultralyden. Det fine med at den er litt lenge til er at jeg vil kunne få en definitivt svar på om disse blødningene var farlige. Hvis det har stoppet opp i går er det jo ikke sikkert en UL på mandag vil avsløre så mye, men 7+1 vil det jo vises hvis man er langt unna der man burde ha vært.

Vanskelig å si enn så lenge, det er brunt og blandet med rester av progesteronkapslene. Jeg trøster meg med at det ikke er friskt blod, men det føles ut som mensen er rett rundt hjørnet (ekkel følelse i magen som jeg alltid har før mensen). Og ikke minst så går hodet mitt rett til at det var sånn det begynte sist gang. Rasjonelt vet jeg at det kan gå helt fint, men jeg klarer ikke legge fra meg tanken om at nå går det dårlig.

Er 5+5 idag, skal til ultralyd 7+1. Hvis blødningene stopper, så skal jeg klare å overleve til den ultralyden. Det fine med at den er litt lenge til er at jeg vil kunne få en definitivt svar på om disse blødningene var farlige. Hvis det har stoppet opp i går er det jo ikke sikkert en UL på mandag vil avsløre så mye, men 7+1 vil det jo vises hvis man er langt unna der man burde ha vært.
Bra det er «gammelt» blod og ikke friskt! Skjønner at det er vanskelig å legge fra deg tanken om at det går dårlig. Men du får prøve å ikke stresse med det enn så lenge. Så får vi håpe dagene til UL går fort, og den viser at alt er som det skal :Heartred

Store, tunge pupper med ømme nipler, trøtt som bare det og laaavt blodtrykk med masse blodtrykksfall :hilarious: Blir kvalm hvis det går for lang tid mellom måltid men ellers går det greit

Idag har kvalmen slått meg for fullt. 5+5 og måtte ha drikke og kjeks på senga for å klare å stå opp. Ellers er puppene så ømme at jeg ikke kan ligge på magen eller trene noe som innebærer hopping/løping, og jeg er trøtt som om jeg ikke har sovet på ukesvis. Gikk å la meg før poden på 8 år i går kjenner også mye på stikninger og murring i magen og korsryggen, og har veldig livaktige drømmer, pluss mye hodepine. Så tenker at det er masse symptomer på gang her nå!

Hatt relativt lite symptomer denne gangen, første pp med cyclogest. Har lignet mer på symptombilde fra da jeg var gravid med førstemann. Smerter i brystene og noe kvalme som kommer og går. 5+0

Last edited:
Nei! Dette skal gå bra! Tenker på deg og krysser alt jeg har for deg og spiren! :Heartpink

7+3 Nå har jeg hatt brunt på papiret i dagesvis. Lurer på hva i alle dager er det som skjer? Glad jeg skal til legen til uka.

7+5 og føles ut som jeg har løpt maraton hver dag..
Utmattet, kvalm og trøtt. Kommer meg nesten ikke ut av sengen. Sist svangerskap var det samme, gikk over i uke 10. Håper så inderlig det skjer denne gangen og..

Back
Topp