Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiai, glemte én ting: luktesans! Helt insane luktesans! Den slo nemlig inn for fullt i ettermiddagTil dere som uroer dere for lite symptomer:
Jeg har vært gravid to ganger før denne mai-spiren, og har fått to friske og fine barn fra de to svangerskapene. Jeg hadde lite til ingen symptomer begge gangene. Så det er heeeelt normalt, det og!
Jeg ble etterhvert sykt trøtt, som er den eneste store greia jeg hadde, og selv om det var svangerskapsrelatert tenkte jeg jo ofte da at det kunne være av mange andre grunner også, og stresset litt over det. Men gikk som sagt helt fint begge gangene allikevel. ^^,
Med første var jeg veldig kvalm fra litt senere ut i sv.skapet, og det som hjalp da var å konstant spise litt og litt, og sitrusfrukter faktisk. Satt å gomlet i meg sitron, hadde sitron i vann etc. haha! Verdt et forsøkNoen som har tips mot denne kvalmen? Det er så grusomt
Er uggen 24/7, men absolutt verst på mårran. Var oppe i 03:30-tida i natt og spist en skive og et eple, det hjalp litt på kvalmen nå i morges, men ikke helt…..
Hvis jeg ikke spiser på natta våkner jeg med akutt hunger på mårran! Det er vill panikk for å få i meg noe. Men så er jeg kvalm i tillegg og da blir det vanskelig
skader jo ikkje med ein sjekk! Eventuelt ta kontakt med legen og sjå om du får henvising til tidligtidlig ultralyd offentlig?Jeg har hatt en del magesmerter de siste dagene, det uroer meg… har vært veldig kvalm og uggen de siste dagene, har i tillegg hatt en del luft. Håper det er det som fører til smertene.
Våkna i natt av smerter feks. Fikk meg der og da til å tenke at nå mister jeg. Men det er ikke kommet noe blod.
Vurderer nå privat ultralyd for å sjekke om alt er som det skal
Samme her. Ikke uggen, men magesmerter og litt vondt på den ene siden.Jeg har hatt en del magesmerter de siste dagene, det uroer meg… har vært veldig kvalm og uggen de siste dagene, har i tillegg hatt en del luft. Håper det er det som fører til smertene.
Våkna i natt av smerter feks. Fikk meg der og da til å tenke at nå mister jeg. Men det er ikke kommet noe blod.
Vurderer nå privat ultralyd for å sjekke om alt er som det skal
Gruer meg til ulvehungeren kicker inn, jeg
Ååå, kebabNå kom kvalmen her! Og jeg fikk veldig lyst på kebab
Hvordan gikk det?Samme her. Ikke uggen, men magesmerter og litt vondt på den ene siden.
Orker ikke å gå og vente, så jeg booket time privat i kveld.