Gravidsymtomer

Deilig! Eg sovna ganske fort, men våkna jo heile tida (og det syns eg er litt tidleg å begynne)…
Jeg sovna av, våkna kl 21 :laughing001 Fikk meg en liten lur. Må vel komme meg i seng nå, fremdeles trøtt:happy090
Grusomt å ligge våken å bare stirre i taket! Håper det gir seg snart :love7hva med å lese en bok?

Ikke rart man er trøtt - når minstemann vil stå opp 3:30 :laughing001

Last edited:
Nå begynner det komme mye hormoner her, så en video at ett bryllup. Begynte å gråte fordi jeg tror mitt første bryllup jeg er i blir mitt eget :hilarious:

Ingen symptomer her.. Merkelig, med de to andre kjente jeg i hvertfall noe. Men mulig det var litt senere :hilarious:
Jeg er oppblåst, syns det er ubehagelig å gå på stramme bukser. Det er vel det eneste jeg kommer på per nå. Gleder meg til jeg får babymage og kan kjenne spark, for da vet jeg. Nå er det liksom en usikkerhet hele tiden, og jeg føler meg ikke gravid :happy7

Her har jeg blitt forkjølet samtidig som positiv graviditetstest så vanskelig å si. Men ekstremt sliten, mer tissetrengt og sulten 3+4

Merker økt matlyst, trøtthet på kvelden, ligamentsmerter og mer utflod. Helt likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Kvalmen pleier å komme i uke 5/6 så bare å glede seg. :meh:

3+6
Mye murringer, lett hodepine, rar smak i munnen, tidvis gyngete/svimmel, merker at noe er på gang i hele kroppen :-)

3+5 idag og kjenner mye murringer av og på, samt blir litt uggen hvis jeg går for lenge uten mat. Ellers veldig lite symptomer enda :)

Skikkelige murringer igår - godt å kjenne at det foregår noe ❤️ Idag kjenner jeg ingenting :hilarious:

Både godt og skummelt med disse murringene syns jeg :hilarious: Mååå det ligne så mye på mensensmerter, liksom? :wtf:

Enig.. :arghh: Når IKM-dagene er der og det murrer som bare det, og det nærmest kjennes ut som at det kommer noe i trusa hele tiden - deet er nervepirrende det :hilarious:

Hadde hyperemesis i forrige svangerskap, og synes ikke dette lover så bra når jeg så tidlig kaster opp hver dag siden mandag, to ganger i dag...

Hadde hyperemesis i forrige svangerskap, og synes ikke dette lover så bra når jeg så tidlig kaster opp hver dag siden mandag, to ganger i dag...

Uffda.. tar du sånn kvalmestillende? Hadde en kollega som var veldig dårlig første svangerskap, og begynte derfor med medisiner med det samme hun ble gravid igjen i samråd med legen sin.. ble dårlig andre svangerskap også, men det var ikke like ille som ved første ❤️

Har tidligere fått symptomer fra rundt uteblitt mens, så spent, intilvidre er søtsuget svakere og jeg ble litt kvalm etter et halvt rør smarties. Går også og craver noe frukt, samtidig som ingen frukt i butikken frister:banghead::laughing002

Jeg har også sånne stikkinger, drag nede ved eggstokkene på en måte. Er det normalt?
Er 5 år siden sist, så husker ingenting, hehe.
Det er normalt ja

Uffda.. tar du sånn kvalmestillende? Hadde en kollega som var veldig dårlig første svangerskap, og begynte derfor med medisiner med det samme hun ble gravid igjen i samråd med legen sin.. ble dårlig andre svangerskap også, men det var ikke like ille som ved første ❤️
Ikke begynt enda. Forrige svangerskap spydde jeg 30-40 ganger dagen i tre måneder og ingen kvalmestillende hjalp... Håper dette blir bedre selv :angelic::Heartred

Back
Topp