Gravidsymtomer

Her er jeg uggen 24/7… ikke direkte kvalm, men uggen nok til at det er ubehagelig. Har mest lyst til å ligge i senga eller på sofaen hele tida.
Våkner på mårran og er helt enormt sulten! Våkna 0630 i dag og måtte bare stå opp for å spise :laughing001
Spent på kommende arbeidsuke… lukter på en liten sykemelding.
 
Her er jeg uggen 24/7… ikke direkte kvalm, men uggen nok til at det er ubehagelig. Har mest lyst til å ligge i senga eller på sofaen hele tida.
Våkner på mårran og er helt enormt sulten! Våkna 0630 i dag og måtte bare stå opp for å spise :laughing001
Spent på kommende arbeidsuke… lukter på en liten sykemelding.

Huff.. så fælt å være uggen. Var litt kveldsuggen med de to første, men ingenting foreløbig på tredjemann! Håper jeg slipper unna ❤️ Helt innafor med sykemelding når man er uggen og ikke føler seg vel!
 
Hellu! Ville bare høre litt om hvilke symptomer dere har og hvor langt på vei? Fortsatt uvirkelig for meg så symptomene hjelper litt da dette er første gang jeg er gravid og får ikke kommet meg til legen før september.

Jeg er 4+1 og er trøtt, har ømme pupper, varm, høy puls, småkvalm (varierer utover dagen).
:anyone:happy:
Jeg er 4+4, føler jeg har hatt lite symptomer, som uroer meg litt. Kjenner diverse stikk i magen og har en del luft ellers går det mest på lukt og at diverse matvarer jeg ikke får i meg lenger. Men lite kvalme enn så lenge.
men tørster mye og er utrolig hormonell..
 
Ekstremt trøtt her, vært det i 2 uker. Testa pos 3+2. Blir kvalm vis jeg går for lenge mellom måltidene. Skikkelig tunge, ømme pupper og meget hormonell. Veldig dårlig tålmodighet og klikker litt for små ting som ikke egentlig er meningen. Er 5+0.
Det var godt å høre.. tror kjæresten mon begynner å bli små sprø av meg, jeg holder forsåvidt på å bli små sprø av meg selv jeg også.. er skikkelig hormonell og blir så fort sint for småting
 
Igårkveld satt jeg i sofaen, og alt føltes akkurat som vanlig.. Så kom jeg plutselig på at jeg er gravid. Sååå rart å ha så lite symptomer som jeg har.. håper alt er som det skal :arghh: Går med litt høye skuldre frem til tidligtidlig ultralyd kjenner jeg..
 
Igårkveld satt jeg i sofaen, og alt føltes akkurat som vanlig.. Så kom jeg plutselig på at jeg er gravid. Sååå rart å ha så lite symptomer som jeg har.. håper alt er som det skal :arghh: Går med litt høye skuldre frem til tidligtidlig ultralyd kjenner jeg..
Har det helt likt :hilarious: Glemmer støtt og stadig at jeg er gravid. Jeg føler på null, annet enn litt murringer her og der en gang omdagen :bored: Lurer sååå på når vi får symtpomer, hvis det er HCG som gir div syptomer burde man vel begynt å få det innen nå.
 
Har det helt likt :hilarious: Glemmer støtt og stadig at jeg er gravid. Jeg føler på null, annet enn litt murringer her og der en gang omdagen :bored: Lurer sååå på når vi får symtpomer, hvis det er HCG som gir div syptomer burde man vel begynt å få det innen nå.

Samme her! Murra til her for noen kvelder siden som en liten påminnelse :hilarious: Rare greier!
 
Igårkveld satt jeg i sofaen, og alt føltes akkurat som vanlig.. Så kom jeg plutselig på at jeg er gravid. Sååå rart å ha så lite symptomer som jeg har.. håper alt er som det skal :arghh: Går med litt høye skuldre frem til tidligtidlig ultralyd kjenner jeg..
Har det på samme måte jeg også! Håper alt er bra der inne, men nesten litt misunnelig på alle de med kvalme og heftige symptomer kjenner jeg :)
 
Jeg er 4+3 og kjenner murringer innimellom men mest trøtthet, og så har jeg utrolig ømme og "tunge" pupper. Og sulten hele tiden!
 
Til dere som uroer dere for lite symptomer:

Jeg har vært gravid to ganger før denne mai-spiren, og har fått to friske og fine barn fra de to svangerskapene. Jeg hadde lite til ingen symptomer begge gangene. Så det er heeeelt normalt, det og!

Jeg ble etterhvert sykt trøtt, som er den eneste store greia jeg hadde, og selv om det var svangerskapsrelatert tenkte jeg jo ofte da at det kunne være av mange andre grunner også, og stresset litt over det. Men gikk som sagt helt fint begge gangene allikevel. ^^,
 
Venter min første nå, 5+5. Tok graviditetstest forrige uke, fordi puppene mine var så latterlig vonde og store. Aldri opplevd det slik før. Uansett så viste både den og test nr. 2 en graviditet.
Har i tillegg mye murrende og litt «nappende» smerter i magen, kjenner meg vanvittig trøtt veldig tidlig på kvelden, har litt av og på kvalme (men ingenting jeg ikke kan leve med, så jeg er heldig), litt treg mage, og jeg er på mange tisseturer i løpet av dagen. Det gjør det selvfølgelig litt vanskelig når jeg står alene på jobb.
De siste dagene har jeg også vært litt vekselsvis tett i nesa, også har jeg bare den siste dagen opplevd litt hevelser i hender.
 
Merka fortsatt lite symptom, men fy flate kor trøtt eg. Skal jobbe heile helga og ting går i ett frå heile dagane! Som eg grua meg!
 
Har det på samme måte jeg også! Håper alt er bra der inne, men nesten litt misunnelig på alle de med kvalme og heftige symptomer kjenner jeg :)

Blir merkelig nok det ja. Har faktisk litt sånn «tøye»-følelse neddi der idag - nesten som at livmora utvider seg. Godt å kjenne noe lite nå og da :hilarious:
 
Til dere som uroer dere for lite symptomer:

Jeg har vært gravid to ganger før denne mai-spiren, og har fått to friske og fine barn fra de to svangerskapene. Jeg hadde lite til ingen symptomer begge gangene. Så det er heeeelt normalt, det og!

Jeg ble etterhvert sykt trøtt, som er den eneste store greia jeg hadde, og selv om det var svangerskapsrelatert tenkte jeg jo ofte da at det kunne være av mange andre grunner også, og stresset litt over det. Men gikk som sagt helt fint begge gangene allikevel. ^^,

Godt å høre ❤️ Hadde lite symptomer med de to første jeg også, men ikke SÅ lite :hilarious:
 
Er 4+6 i dag. Har de 2-3 siste dagene vært ganske uggen/småkvalm med halsbrann. I dag derimot kjenner jeg ingenting til det og blir litt bekymret. Kan symptomene svinge endel? Kjenner mer murringer i mage i dag da.
 
Har murringer som kommer og går. Og såre nipler. Spent på om kvalmen kommer, mener den kom i uke 7 sist.
 
Back
Topp