Gravidsymtomer

Nytt symptom i dag! Hormonell :hilarious: Altså jeg er såååå irritabel i dag, har "kjeftet" skikkelig på sjefen min på jobb i dag (jeg er en mellomleder), fordi han ikke makter eller evner å se hvor mye de presser og forventer av de på gulvet. Så jeg ble lynings, når han tidelte de enda en fin oppgave fra en kunde, som den kunden i teorien har ansvaret for selv. I tillegg har han lånt ut ansatte hos meg til en annen kunde, UTEN å gi meg beskjed, så jeg må kjøre folk på overtid i dag. Lenge siden jeg har kjent på et sånt sinne i denne kroppen min :hello2
 
I dag har trøttheten, slitenheten og irritasjon og tiltaksløshet styrt dagen på jobb. Fristande å informere sjefen for å kunne jobbe meir på heimekontor framover. Viss det her blir den nye standarden må det gjerast tiltak! Men vil ikkje sjukmeldast før alle arbeidshelgene er ferdig for å kunne opparbeide meg mest mogleg avspasering til permisjonen!
 
Nytt symptom i dag! Hormonell :hilarious: Altså jeg er såååå irritabel i dag, har "kjeftet" skikkelig på sjefen min på jobb i dag (jeg er en mellomleder), fordi han ikke makter eller evner å se hvor mye de presser og forventer av de på gulvet. Så jeg ble lynings, når han tidelte de enda en fin oppgave fra en kunde, som den kunden i teorien har ansvaret for selv. I tillegg har han lånt ut ansatte hos meg til en annen kunde, UTEN å gi meg beskjed, så jeg må kjøre folk på overtid i dag. Lenge siden jeg har kjent på et sånt sinne i denne kroppen min :hello2
Skal ikkje vere lett altså! Alt mannfolk sleppe (men likevel kanskje dei som får svi mest :laughing002 )
 
Her er jeg 5+0 idag, og jeg eeer så trøtt! Jobber som pedleder i barnehage, og har to barn hjemme også! Og når dem er i seng er jeg heelt kake:dead: Og så er jeg egentlig varm av meg, men siste dagene har jeg teppe på og fryyser:rolleyes::laughing002
 
De har litt godt av å kjenne på det de også si :laughing002 Foreløpig har mannen vært på godsida mi, så får ta det utover de på jobb i stede :hilarious:
Sant det :laughing002

Her er jeg 5+0 idag, og jeg eeer så trøtt! Jobber som pedleder i barnehage, og har to barn hjemme også! Og når dem er i seng er jeg heelt kake:dead: Og så er jeg egentlig varm av meg, men siste dagene har jeg teppe på og fryyser:rolleyes::laughing002
Er verst når ein kjem heim til eigne bra, ja! Og det er jo gjerne eit teikn på at eit bør vurdere ei sjukmelding etterkvart om det ikkje kjem seg!
 
5+1 idag, og har hatt mye murring nederst i magen av og på de siste dagene. 4+0 fikk jeg skikkelig bekkensmerter og det var slik jeg visste at jeg var gravid, slik som sist. Jeg sliter litt med matlyst og kan gå litt kvalm gjennom dagen. Små måltider er derfor nøkkelen! Ellers er det nok ømme bryster og brystknopper som mest dominerende nå:smiley-ashamed004
 
5+2 og kjenner kvalmen komme snikende! Er også så sykt trøtt, sovner på stedet om jeg kan :laughing001 Tungt å være på da jeg jobber med klienter som krever tett oppfølging og at man er «på»… 2-åringen hjemme koser seg heldigvis foran TV-en :happy090 stakkars…. Får dårlig samvittighet.
 
5+2 og kjenner kvalmen komme snikende! Er også så sykt trøtt, sovner på stedet om jeg kan :laughing001 Tungt å være på da jeg jobber med klienter som krever tett oppfølging og at man er «på»… 2-åringen hjemme koser seg heldigvis foran TV-en :happy090 stakkars…. Får dårlig samvittighet.
Eg og er trøtt.. men får eg sove skikkelig på natta? Nopp!
 
Idag kjenner jeg INGENTING. Det eeeer så merkelig.. Hadde lite symptomer med de to første også altså, men hadde jo noe i det heletatt :hilarious:
 
Back
Topp