Noen som har gode tips mot kvalme som kan fås kjøpt på apoteket uten resept?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikkje vere lett altså! Alt mannfolk sleppe (men likevel kanskje dei som får svi mest )Nytt symptom i dag! Hormonell Altså jeg er såååå irritabel i dag, har "kjeftet" skikkelig på sjefen min på jobb i dag (jeg er en mellomleder), fordi han ikke makter eller evner å se hvor mye de presser og forventer av de på gulvet. Så jeg ble lynings, når han tidelte de enda en fin oppgave fra en kunde, som den kunden i teorien har ansvaret for selv. I tillegg har han lånt ut ansatte hos meg til en annen kunde, UTEN å gi meg beskjed, så jeg må kjøre folk på overtid i dag. Lenge siden jeg har kjent på et sånt sinne i denne kroppen min
De har litt godt av å kjenne på det de også si Foreløpig har mannen vært på godsida mi, så får ta det utover de på jobb i stedeSkal ikkje vere lett altså! Alt mannfolk sleppe (men likevel kanskje dei som får svi mest )
Sant detDe har litt godt av å kjenne på det de også si Foreløpig har mannen vært på godsida mi, så får ta det utover de på jobb i stede
Er verst når ein kjem heim til eigne bra, ja! Og det er jo gjerne eit teikn på at eit bør vurdere ei sjukmelding etterkvart om det ikkje kjem seg!Her er jeg 5+0 idag, og jeg eeer så trøtt! Jobber som pedleder i barnehage, og har to barn hjemme også! Og når dem er i seng er jeg heelt kake Og så er jeg egentlig varm av meg, men siste dagene har jeg teppe på og fryyser
Eg og er trøtt.. men får eg sove skikkelig på natta? Nopp!5+2 og kjenner kvalmen komme snikende! Er også så sykt trøtt, sovner på stedet om jeg kan Tungt å være på da jeg jobber med klienter som krever tett oppfølging og at man er «på»… 2-åringen hjemme koser seg heldigvis foran TV-en stakkars…. Får dårlig samvittighet.
Den er lei jeg sov fra 21 til 06 i natt. Blir sikkert å sovne av når jeg skal legge ungen nå snart kunne sikkert sovet til i morgen!Eg og er trøtt.. men får eg sove skikkelig på natta? Nopp!
Deilig! Eg sovna ganske fort, men våkna jo heile tida (og det syns eg er litt tidleg å begynne)…Den er lei jeg sov fra 21 til 06 i natt. Blir sikkert å sovne av når jeg skal legge ungen nå snart kunne sikkert sovet til i morgen!
Ikkje trøtt ein gang??Idag kjenner jeg INGENTING. Det eeeer så merkelig.. Hadde lite symptomer med de to første også altså, men hadde jo noe i det heletatt
Helt likt her. I 3 netter nå har jeg ligget våken flere timer om nattaEg og er trøtt.. men får eg sove skikkelig på natta? Nopp!
Heilt grusomt!Helt likt her. I 3 netter nå har jeg ligget våken flere timer om natta
Heilt grusomt!
Får tenke at det er til en god sak!Heilt grusomt!
Ikkje trøtt ein gang??
Trøtt er jeg uansett fordi jeg samsover med to barn og sover litt for lite + at jeg ikke drikker kaffen min.. så trøtt har jeg vært uansett tror jeg