Gravidsymtomer

Jeg har gått fra å våkne grytidlig og sove 5 timer fra før positiv test, til å være stuptrøtt, sove som en stein og trenge en dupp ila dagen. Skjedde mer eller mindre over natta, så må ble jeg litt bekymra for at noe er galt :oops:
 
Jeg har gått fra å våkne grytidlig og sove 5 timer fra før positiv test, til å være stuptrøtt, sove som en stein og trenge en dupp ila dagen. Skjedde mer eller mindre over natta, så må ble jeg litt bekymra for at noe er galt :oops:
Det høres veldig normalt ut :Heartpink Ga blødningene seg?
 
I dag kom det litt melk ut av det venstre brystet mitt, som er det som har vært vondest/ømmest så langt i svangerskapet. MELK. Og jeg er 5+2 og førstegangsfødende:oops: Det er jo altfor tidlig! Noen andre som har lignende erfaringer?
 
Det høres veldig normalt ut :Heartpink Ga blødningene seg?
Ja, det ble med den kvelden/morgenen. Nå prøver jeg å holde ut til neste tirsdag til ultralyd :Heartred
 
SKIKKELIG sulten for tiden, og blir sååå SUR om jeg ikke får i meg mat.. :hilarious: Småuggen fordi jeg er skikkelig sulten, spiser litt og føler meg sånn passe grei i både mage og humør, og så blir jeg neimen ikke småuggen fordi jeg er mett også :arghh:
 
i starten var jeg fryktlig sulten, nå er jeg 6+1 og kvalmen traff meg denne uken ja... Ikke mye matlyst og småkvalm hele tiden :hungover:
 
Ikke så mye symptomer, blir fort sulten, og derfor småkvalm hvis det går for lang tid mellom måltider og er fryktelig trøtt men ellers ganske greit å være gravid denne gangen også :hilarious:
 
Mye kvalme, veldig ømme og voksende pupper. Vondt i hode og trøtt.

Er i uke 8. Men i dag er jeg bare litt kvalm. Puppene er ikke ømme lengre og har blitt mindre, noen som kan kjenne seg igjen?
 
Hver gang jeg nesten tør tro på at jeg er gravid, så spotter jeg. Bare litt i kveld, sammen med rester av progesteronkapslene. Akkurat nok til å gi meg en dårlig natts søvn. Det kan være fordi jeg glemte progesteronen i morrest (tror jeg), det kan være ingenting, det kan være treningen. Men jeg klarer ikke legge fra meg tanken "nå kan det hende du mister igjen". Ufattelig slitsomt å lure!! Ei uke til ultralyd, vær snill å gå fort :Heartred
 
Hver gang jeg nesten tør tro på at jeg er gravid, så spotter jeg. Bare litt i kveld, sammen med rester av progesteronkapslene. Akkurat nok til å gi meg en dårlig natts søvn. Det kan være fordi jeg glemte progesteronen i morrest (tror jeg), det kan være ingenting, det kan være treningen. Men jeg klarer ikke legge fra meg tanken "nå kan det hende du mister igjen". Ufattelig slitsomt å lure!! Ei uke til ultralyd, vær snill å gå fort :Heartred
Klem :Heartpink du har spottet før og det har gått bra! Forstår uroen din veldig godt. Krysser fingrene for deg nå igjen:happy:
 
Back
Topp