Trøtt, metallsmak i munnen. Sulten men samtidig mett og kjempe følsomme bryst….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres veldig normalt ut Ga blødningene seg?Jeg har gått fra å våkne grytidlig og sove 5 timer fra før positiv test, til å være stuptrøtt, sove som en stein og trenge en dupp ila dagen. Skjedde mer eller mindre over natta, så må ble jeg litt bekymra for at noe er galt
Ja, det ble med den kvelden/morgenen. Nå prøver jeg å holde ut til neste tirsdag til ultralydDet høres veldig normalt ut Ga blødningene seg?
Ah, såå godt å høre! Gleder meg til å høre om ultralyden og heier sånn på spiren dinJa, det ble med den kvelden/morgenen. Nå prøver jeg å holde ut til neste tirsdag til ultralyd
Hvordan merker man at man har sopp i underlivet?Veeeldig teit symptom egentlig..
Hvordan merker man at man har sopp i underlivet?
Merka at det svidde noe innmarri etter sex her om dagen. Men ga seg etter noen timer. Er 5+3.Det sviiir og klør
Klem du har spottet før og det har gått bra! Forstår uroen din veldig godt. Krysser fingrene for deg nå igjenHver gang jeg nesten tør tro på at jeg er gravid, så spotter jeg. Bare litt i kveld, sammen med rester av progesteronkapslene. Akkurat nok til å gi meg en dårlig natts søvn. Det kan være fordi jeg glemte progesteronen i morrest (tror jeg), det kan være ingenting, det kan være treningen. Men jeg klarer ikke legge fra meg tanken "nå kan det hende du mister igjen". Ufattelig slitsomt å lure!! Ei uke til ultralyd, vær snill å gå fort