Gravidsymtomer

Kvalmen er all time high her. Visstnok skal den være verst i uke 9 og velger å tro på det for da kan det bare bli bedre :p

Er også så trøtt at jeg gruer meg til å kjøre hjem fra jobb, har en drøy times pendlevei…
Har alltid toppet seg med kvalme for meg i uke 9/10 ihvertfall. Er i uke 9 nå selv.

Jeg eeer så sulten :hilarious: spist to ganger til nå og magen hyler etter lunsj. Sulten og stuptrøtt er det vi går for denne uka

Vondt på utsiden av puppen og brystvortene.
Ellers av og på hvor kvalm jeg er, trøtt og sliten. Tidvis en del vondt i hodet og :(

Veldig sliten og trøtt, hodepine(med en diffus kvalme), har følt meg litt som om jeg er bakfull. Veldig tørst. Ømme bryst. Men så lenge alt er som det skal, er det verdt det :)

Våknet idag uten symptomer. Er 8+2. Spent på hva ultralyden skal vise imorgen. :nailbiting:
Det er alltid en ekkel følelse når symptomer snur eller endrer seg. Lykke til i morgen!

Er 9+5 og føler meg for det meste i fin form, bortsett fra at jeg hele tiden går å kjenner en forferdelig bismak (tror det er metallsmak jeg kjenner) i munnen som gjør meg kvalm. Har ofte runder med brekninger/oppkast på morgenen, men dette gir seg så fort jeg får spist. Det desidert verste for tiden er matlukt og kjøleskapslukt, da skal det minimalt til før jeg brekker meg

Er frossen, og usikker på om jeg går å brygger på noe. Har vært frossen siden positiv test så tror det er et symptom. Er normalt ingen frostpinne.

Trøtt, men ikke så ille som jeg husker det med de to forrige.

Kvalm, det er greit enn så lenge, håper det blir håndterbart denne gangen.

Er frossen, og usikker på om jeg går å brygger på noe. Har vært frossen siden positiv test så tror det er et symptom. Er normalt ingen frostpinne.

Trøtt, men ikke så ille som jeg husker det med de to forrige.

Kvalm, det er greit enn så lenge, håper det blir håndterbart denne gangen.
Jeg har også fryst så innmari! Og jeg ER en frysepinne. Men ikke så ille som det har vært helt siden omtrent pos test her og!
Foruten om i dag.. i dag plustelig følte jeg meg veldig varm, blir helt kokko av det, haha.

Jeg er stadig skrubbsulten (har gått opp 3 kg allerede...!!! Er dette vanlig?) og stuptrøtt :hilarious: hvis ultralyden ikke viser en frisk, levende spire og jeg har gjort dette for "ingenting", da klikker det for meg :bag:

Jeg er stadig skrubbsulten (har gått opp 3 kg allerede...!!! Er dette vanlig?) og stuptrøtt :hilarious: hvis ultralyden ikke viser en frisk, levende spire og jeg har gjort dette for "ingenting", da klikker det for meg :bag:
Det er helt vanlig! Jeg ler når jeg leser anbefalingene fra Helsenorge, "det holder med en banan, en skive og et glass skummet melk". Hallo? Dette var ikke en gravid dame som skrev, haha. :hungry: Bare under fødselen mister man ca 10kg. Jeg spiser når jeg er sulten, det er dessuten det eneste som hjelper mot kvalme...

Det er helt vanlig! Jeg ler når jeg leser anbefalingene fra Helsenorge, "det holder med en banan, en skive og et glass skummet melk". Hallo? Dette var ikke en gravid dame som skrev, haha. :hungry: Bare under fødselen mister man ca 10kg. Jeg spiser når jeg er sulten, det er dessuten det eneste som hjelper mot kvalme...
Godt å høre vi er flere! Jeg er sulten konstant frem til sånn 17, da er jeg tydeligvis ferdig med mat for den dagen :hilarious:

Samme her, spiser sinnsykt mye hele dagen og gått opp 5 kg..! Fortsetter jeg sånn her så triller jeg inn på fødestua:p Har forøvrig også begynt å få bekkenløsning!! Eller låsning. Startet for et par uker siden. Så tidlig!! Dette lover jo innmari godt..

Spiser også hele tiden. Ikke så mye av gangen, men det blir jo mer mat enn vanlig. Og blir kvalm av for mye søtt.
Synes ellers at den verste kvalmen har begynt å gi seg nå. Håper det stemmer. Er 10+4 i dag.

I dag er jeg nesten helt fri for symptomer, og det er jo nesten mer skummelt enn å ha masse symptomer :hungover:

Dette har skjedd med meg også! Fikk beskjed av jordmor at jeg bare måtte fortsette å spise.:angelic:

Back
Topp