Gravidsymtomer

I dag er jeg nesten helt fri for symptomer, og det er jo nesten mer skummelt enn å ha masse symptomer :hungover:
Jeg skulle akkurat postet om det samme! Kvalmen ga seg etter at jeg spiste frokost og jeg har ikke vært kvalm resten av dagen. Veldig uvanlig hos meg. Håper alt går bra likevel. :oops:

Jeg skulle akkurat postet om det samme! Kvalmen ga seg etter at jeg spiste frokost og jeg har ikke vært kvalm resten av dagen. Veldig uvanlig hos meg. Håper alt går bra likevel. :oops:
Et kjapt googlesøk viser mange som har opplevd det samme og at alt står helt fint til med mageboeren :love017 vil tro alt er i orden for oss begge, men man blir jo litt paranoid.

Jeg velger å tenke at det meste av symptomer skyldes hcg og progesteron, og ingen av disse kan over natten bli så lave at det ikke skal gi symptomer. Jeg må klare å tro at jeg rett og slett er heldig :Heartred så får vi heller bli skuffa hvis det skulle vise seg å ikke stemme!

Et kjapt googlesøk viser mange som har opplevd det samme og at alt står helt fint til med mageboeren :love017 vil tro alt er i orden for oss begge, men man blir jo litt paranoid.

Jeg velger å tenke at det meste av symptomer skyldes hcg og progesteron, og ingen av disse kan over natten bli så lave at det ikke skal gi symptomer. Jeg må klare å tro at jeg rett og slett er heldig :Heartred så får vi heller bli skuffa hvis det skulle vise seg å ikke stemme!
Krysser fingrene for oss begge. :)
Nå er jeg så uggen igjen at jeg er rett og slett nødt til å legge meg. (Kl 20:13). Sååå det går nok bra. :hilarious:

Krysser fingrene for oss begge. :)
Nå er jeg så uggen igjen at jeg er rett og slett nødt til å legge meg. (Kl 20:13). Sååå det går nok bra. :hilarious:
Haha sant! Jeg skjønte at jeg nok ikke var helt symptomfri når jeg måtte spise mens jeg laga middag, fordi jeg rett og slett ikke makta vente til maten var ferdig :hilarious:

Er også umåtelig trøtt… men vet ikke hvor mye det er de kvalmestillende eller i seg selv.
Og har ganske vonde pupper, sånn veldig på sidene, blir urasjonelt sint når en av ungene herjer og kommer bort :/ kan ikke huske det verka såå med de andre men har vel fortrengt det gjerne.

Sov 11 timer i natt, og til nå har jeg sovet 2 timer (fordelt på to hviler) på dagen! Helt slått ut! Er på dag to av xonvea, så det er vel derfor.

Uke 11 +3 i dag, og kjenner endelig at trøttheten har begynt å slippe. I dag har keg til og med båret ved i en time, fått ryddet i hagen og sortert klær. Føler meg så pigg sammenlignet med de siste ukene, haha.

Samme her! 11+1 idag og endelig litt ovenpå! Drakk faktisk litt kaffe idag - første på 7 uker :laughing002
Åh, det er fint å høre at det (muligens) er et lys i enden av tunnelen! Akkurat nå forsvinner dagene i en tåke av kvalme og trøtthet....

11+6 og føler meg ikke så mye bedre :wtf: I tillegg har jeg begynt å få sååå vondt i magen, skikkelig magekramper og diaré :arghh: håper dette gir seg rimelig kjapt :confused004

Meega oppblåst og forstoppa, ser ut som jeg er 6 mnd på vei til tross for at jeg bare er 10+2. Får også bølger av trøtthet veltende over meg et par ganger om dagen. Kvalmen har heldigvis sluppet, og matlysten er tilbake :D

Er der normalt å våkne opp midt på natta med frysninger/chills? Skjedde et par ganger i natt, skjelver og helt frossen. :hungry: Er 10+0 idag.

Er der normalt å våkne opp midt på natta med frysninger/chills? Skjedde et par ganger i natt, skjelver og helt frossen. :hungry: Er 10+0 idag.
Vet ikke om det er normalt, men det skjer meg også. Sliter utrolig mye med nattesøvnen i svangerskapet, og kan ligge våken opptil 3 timer midt på natta. Kjenner meg igjen i det du skriver med frysninger. Jeg for min del tror jeg får det fordi jeg er så trøtt og kroppen er så i ulage, og da reagerer kroppen med å hakke tenner, grøsse og bare ha et sånt generelt ubehag. Vet ikke om du kjenner deg igjen i det, men sånn opplever jeg det om natten ihvertfall. 9+0

Vet ikke om det er normalt, men det skjer meg også. Sliter utrolig mye med nattesøvnen i svangerskapet, og kan ligge våken opptil 3 timer midt på natta. Kjenner meg igjen i det du skriver med frysninger. Jeg for min del tror jeg får det fordi jeg er så trøtt og kroppen er så i ulage, og da reagerer kroppen med å hakke tenner, grøsse og bare ha et sånt generelt ubehag. Vet ikke om du kjenner deg igjen i det, men sånn opplever jeg det om natten ihvertfall. 9+0
Er litt bekymret at det kan bety synkende hormoner. Bra om det betyr at kroppen tilpasser seg hormonforandringer. :love017 Skal nevne det til kontroll hos legen denne uka.

Har også hart mye rare drømmer i det siste og ekstrem tørst. Ellers så har jeg det fint. :cat:

Har vært frossen av meg siden positiv test. Sliter med det hele tiden. Må ha pledd i senga, helst sånne stikkende ullpledd. Så våkner jeg selvsagt utsvetta midt på natta... Merkelig symptom, har aldri hatt det før.

Intense drømmer. Husker det samme fra sist. I natt drømte jeg at jeg begynte å blø og var sekunder unna å ringe legevakta da jeg våknet før jeg skjønte det var en drøm…

Intense drømmer. Husker det samme fra sist. I natt drømte jeg at jeg begynte å blø og var sekunder unna å ringe legevakta da jeg våknet før jeg skjønte det var en drøm…
Uff, de drømmene er forferdelige! Godt det bare var en drøm :Heartred

Ule 12+3 og spiser som en hest og et sinnsykt søtsug, men det verste er nok TISSING.
Tisser lite om dagen, men må opp 4-5 ganger om natten. Skjønner ikke - det trykket på blære burde jo gi seg snart, men synes også det er rart at det er ingen tissebehov på dagen, men når jeg først sover - da trykker ddet.

Back
Topp