Gravidsymtomer

Jeg har endelig begynt å få litt symptomer. Blir uggen hver ang jeg spiser. Ikke kvalm, men uggen. Føler jeg ikke gjør noe annet enn å rape, skikkelig usexy :hilarious: er også veeldig trøtt om morgenen, og blir tidlig trøtt på kvelden.

Vondt i korsryggen

Ekstremt trøtt. Tar meg gjerne en lur etter jobb, og sliter skikkelig med å stå opp om morgenen. Ellers litt kvalm, men mye mindr3 enn tidligere svangerskap.

Jeg har blitt så tørr på leppene, og så er jeg alltid tett i nesen på morgenen.

Er kvalm og har ulvehunger om hverandre. Kan spise noe og senere tenke på det og få brekninger.

Begynner å lete etter symptomer siden de har vært så fraværende.. men dette er vel symptomer? :hilarious:

Veeeldig sulten hele tiden..
Løs mage og hard mage om hverandre..
Sopp i underlivet, naturligvis..
Småuggen om jeg ikke har spist på lenge..

Ellers topp form! ❤️ Trøtt da, men det vil jeg tørre å påstå er kronisk med to under fire år tror jeg.. :hilarious:

Er bare 4+2, men hovedsymptomet mitt nå er at jeg sover dårlig på nettene. Pleier å bli sykt hormonell, men enn så lenge er humøret noenlunde i sjakk!

Begynner å lete etter symptomer siden de har vært så fraværende.. men dette er vel symptomer? :hilarious:

Ellers topp form! ❤️ Trøtt da, men det vil jeg tørre å påstå er kronisk med to under fire år tror jeg.. :hilarious:
Ja, den soppen... slitt med det i over en uke nå! Siste tabl i kuren nå i kveld, håper virkelig det tar knekken på skiten.

Hva bruker du mot sopp i underlivet?

Veldig sulten, men blir også litt kvalm/uggen hver gang jeg spiser. Har fått melka tilbake i puppene. Vondt i korsryggen og halebeinet. Var ikke kvalm en eneste dag forrige svangerskap (gutt), så er veldig spent på om dette kan være motsatt kjønn ettersom kvalmen er kommet allerede (5+5 idag):confused3

Enn så lenge er det fortsatt dårlig søvn på meg. Samme som det har vært i snart to uker! Ellers er jeg kanskje litt mer øm i brystene, men ikke sånn at det er plagsomt. Spent på om det kommer noe mer symptomer de kommende ukene!

Veldig sulten, men blir også litt kvalm/uggen hver gang jeg spiser. Har fått melka tilbake i puppene. Vondt i korsryggen og halebeinet. Var ikke kvalm en eneste dag forrige svangerskap (gutt), så er veldig spent på om dette kan være motsatt kjønn ettersom kvalmen er kommet allerede (5+5 idag):confused3
Har det helt likt. Sulten hele tiden, men blir kvalm hvis jeg spiser, og blir kvalm hvisjeg ikke spiser. Så utrolig frustrerende :bored: Andre dag på rad nå jeg kaster opp bare magesyre. For jeg klarer ikke holde nede noe, og får nesten ikke til å spise. Håper det gårover snart, hvis ikke må vi begynne å fortelle det til 10 åringen. For hun er lei seg hver dag som tror jeg er syk og aldri blir frisk:confused:

Har det helt likt. Sulten hele tiden, men blir kvalm hvis jeg spiser, og blir kvalm hvisjeg ikke spiser. Så utrolig frustrerende :bored: Andre dag på rad nå jeg kaster opp bare magesyre. For jeg klarer ikke holde nede noe, og får nesten ikke til å spise. Håper det gårover snart, hvis ikke må vi begynne å fortelle det til 10 åringen. For hun er lei seg hver dag som tror jeg er syk og aldri blir frisk:confused:
Huff, det høres ikke greit ut! Kan du få noe kvalmestillende hos legen?

Huff, det høres ikke greit ut! Kan du få noe kvalmestillende hos legen?
Går på kvalmestillende, maks dose. Og det har hjulpet altså :happy: Uten hadde jeg vært totalt sengeliggende fra morgen til kveld. Men har legetime til mandagen, så får høre litt hva han sier.
Det går heldigvis over, men er uutholdelig når det står på :hilarious:

Går på kvalmestillende, maks dose. Og det har hjulpet altså :happy: Uten hadde jeg vært totalt sengeliggende fra morgen til kveld. Men har legetime til mandagen, så får høre litt hva han sier.
Det går heldigvis over, men er uutholdelig når det står på :hilarious:
Bra det hjelper. Får krysse fingrene for at det er kortvarig!

Så frustrerende ja! Er ikke i nærheten av å kaste opp, så syntes så synd i deg. Skjønner hun er bekymret for mammaen sin, forhåpentligvis blir hun veldig gla når hun får høre nyheten:happy:

Back
Topp