Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, den soppen... slitt med det i over en uke nå! Siste tabl i kuren nå i kveld, håper virkelig det tar knekken på skiten.Begynner å lete etter symptomer siden de har vært så fraværende.. men dette er vel symptomer?
Veeeldig sulten hele tiden..
Løs mage og hard mage om hverandre..
Sopp i underlivet, naturligvis..
Småuggen om jeg ikke har spist på lenge..
Ellers topp form!Trøtt da, men det vil jeg tørre å påstå er kronisk med to under fire år tror jeg..
![]()
Hva bruker du mot sopp i underlivet?Begynner å lete etter symptomer siden de har vært så fraværende.. men dette er vel symptomer?
Veeeldig sulten hele tiden..
Løs mage og hard mage om hverandre..
Sopp i underlivet, naturligvis..
Småuggen om jeg ikke har spist på lenge..
Ellers topp form!Trøtt da, men det vil jeg tørre å påstå er kronisk med to under fire år tror jeg..
![]()
Ja, den soppen... slitt med det i over en uke nå! Siste tabl i kuren nå i kveld, håper virkelig det tar knekken på skiten.

Veldig! Men må innrømme at jeg smilte litt for meg selv da jeg fikk det 7 dpo og tenkte at jeg helt sikkert var gravid.Veeeldig teit symptom egentlig..![]()

Har det helt likt. Sulten hele tiden, men blir kvalm hvis jeg spiser, og blir kvalm hvisjeg ikke spiser. Så utrolig frustrerendeVeldig sulten, men blir også litt kvalm/uggen hver gang jeg spiser. Har fått melka tilbake i puppene. Vondt i korsryggen og halebeinet. Var ikke kvalm en eneste dag forrige svangerskap (gutt), så er veldig spent på om dette kan være motsatt kjønn ettersom kvalmen er kommet allerede (5+5 idag)![]()
Andre dag på rad nå jeg kaster opp bare magesyre. For jeg klarer ikke holde nede noe, og får nesten ikke til å spise. Håper det gårover snart, hvis ikke må vi begynne å fortelle det til 10 åringen. For hun er lei seg hver dag som tror jeg er syk og aldri blir friskHuff, det høres ikke greit ut! Kan du få noe kvalmestillende hos legen?Har det helt likt. Sulten hele tiden, men blir kvalm hvis jeg spiser, og blir kvalm hvisjeg ikke spiser. Så utrolig frustrerendeAndre dag på rad nå jeg kaster opp bare magesyre. For jeg klarer ikke holde nede noe, og får nesten ikke til å spise. Håper det gårover snart, hvis ikke må vi begynne å fortelle det til 10 åringen. For hun er lei seg hver dag som tror jeg er syk og aldri blir frisk
![]()
Går på kvalmestillende, maks dose. Og det har hjulpet altsåHuff, det høres ikke greit ut! Kan du få noe kvalmestillende hos legen?
Uten hadde jeg vært totalt sengeliggende fra morgen til kveld. Men har legetime til mandagen, så får høre litt hva han sier.
Bra det hjelper. Får krysse fingrene for at det er kortvarig!Går på kvalmestillende, maks dose. Og det har hjulpet altsåUten hadde jeg vært totalt sengeliggende fra morgen til kveld. Men har legetime til mandagen, så får høre litt hva han sier.
Det går heldigvis over, men er uutholdelig når det står på![]()
Så frustrerende ja! Er ikke i nærheten av å kaste opp, så syntes så synd i deg. Skjønner hun er bekymret for mammaen sin, forhåpentligvis blir hun veldig gla når hun får høre nyhetenHar det helt likt. Sulten hele tiden, men blir kvalm hvis jeg spiser, og blir kvalm hvisjeg ikke spiser. Så utrolig frustrerendeAndre dag på rad nå jeg kaster opp bare magesyre. For jeg klarer ikke holde nede noe, og får nesten ikke til å spise. Håper det gårover snart, hvis ikke må vi begynne å fortelle det til 10 åringen. For hun er lei seg hver dag som tror jeg er syk og aldri blir frisk
![]()