De er ikke til å stole på deNå ble jeg litt bekymret. Tok test idag og den skulle vært 3+ siden den ble 2-3 forrige mandag, men den ble 2-3 nå og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er ikke til å stole på deNå ble jeg litt bekymret. Tok test idag og den skulle vært 3+ siden den ble 2-3 forrige mandag, men den ble 2-3 nå og![]()
Hvor langt er du påvei da?
Takk [emoji8]De er ikke til å stole på deikke imorgen kan den vise 3+ liksom.. hvis du venter 3 dager til så viser den nok 3+
hadde hcg synki ville den nok vist 1-2 isteden
4+0 i dag (ikm om 2 dager). Prøvde meg på en digital til (vil ha 2-3), men fremdeles 1-2
Vis vedlegget 206261

Aha! Min er 1-2 og jeg er 4+0, så satser ikke på 3+ allerede om en uke jeg iallfall5+0 idag![]()
Takk [emoji8]
Håper også å prøve igjen på onsdagDa er vi helt like
Tenkte jeg skulle prøve vente hvertfall til onsdag med å ta en test til i håp om å få 2-3... Denne ventingen i starten er helt uutholdelig![]()
Håper også å prøve igjen på onsdag![]()

Sniker fra juni5+0 idag![]()
Takk [emoji8]
Takk [emoji8] da er jeg ikke bekymret merSniker fra juniFikk ikke 3+ før 5+5
Veldig normalt tror jeg. Man kan ikke helt stole på di
![]()
Det må du også!!Da må du legge ut!
Tiden går sååååå sakte. Det hjelper ikke å være hjemme i permisjon....
Jippi, gratulere!
Gratulerer!!
GratulererHeihei ,håper jeg kan få henge her med dere frem til i slutten av juli![]()
Tusen takkGratulererså moro
før deg opp på terminlista;så får jeg ført deg opp
![]()
Ååå så moroHeihei ,håper jeg kan få henge her med dere frem til i slutten av juli![]()
Tusen takkÅåå så morogratulerer!
![]()
Tusen takk![]()
Ja nå prøver vi på nr 4 for 3 gang for å si det sånnNummer 4? Så spennende!!
Bare litt nysgjerrig, hva slags graviditetstest er det, har aldri sett sånn før.