Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har svidd av hele pakka på denne perioden, både før og etter det ga utslag. Så det skulle vel totalt bli 10 strimler og en stav-test. Hvorav en-to var før den ble positiv.
Jeg klarte ikke la resten av strimlene ligge i skapet fordi det var så gøy å få strek![]()
Svidd av mange penger på tester denne dagen.. er 6+2 og tester ennå 25 dpoHvor mange tester har dere tatt siden dere fikk første positive test?Jeg har tatt 15 strimmeltester fra Normal, 2 stavtester fra Metode og 3 clearblue digital
![]()
![]()
er livredd for at det skal være noe galt da jeg har mistet før, så tester en strimmel test fra babyplan hver dag! Kommer til å gi meg med testingen når jeg har vært på tul som er om 8 dager 
Svidd av mange penger på tester denne dagen.. er 6+2 og tester ennå 25 dpoer livredd for at det skal være noe galt da jeg har mistet før, så tester en strimmel test fra babyplan hver dag! Kommer til å gi meg med testingen når jeg har vært på tul som er om 8 dager
![]()
Lister meg forsiktig inn her9 dpo i dag og fikk positiv digital
![]()
Herlig![]()
Håper spiren klamrer seg fastJa, men også litt skummeltHåper spiren klamrer seg fast
Hvor langt er du kommet?
Jeg er nå 5+3 (24 dpo). Tida sneeeegler seg avgårde. Håper tida fram til uke 12 går fort

13 dpo i dag og fikk i kveld svakt positiv på vanlig strimmeltest og positiv på cb digital![]()
Gratulerer ❤13 dpo i dag og fikk i kveld svakt positiv på vanlig strimmeltest og positiv på cb digital![]()
19 dpo I dag