Syntes du har fin stigning jeg8-12 dpo. Hvordan ser stigningen ut? Blir jo nervøs med en gang det er mindre stigning enn de andre dagene..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes du har fin stigning jeg8-12 dpo. Hvordan ser stigningen ut? Blir jo nervøs med en gang det er mindre stigning enn de andre dagene..![]()
Hei fine folkJeg er ganske ny her inne og vet ikke helt om det er her jeg hører til. Men om jeg faktisk er gravid så blir det i denne gruppen jeg hører til da. Så jeg trenger litt hjelp her. Hva tenker dere om disse testene ? Den nederste er tatt i morest og den andre i kvelden. Er det to streker eller har jeg rablet fullstendig. Trenger så mange svar som mulig på om det er jeg som er blitt helt gal eller om dere ser noe dere også?.
pga uregelmessig mens så er det helt umulig for meg å si noe om hvor mange dpo dette er. Takker for svar på forhånd![]()

Jeg ser noeHei fine folkJeg er ganske ny her inne og vet ikke helt om det er her jeg hører til. Men om jeg faktisk er gravid så blir det i denne gruppen jeg hører til da. Så jeg trenger litt hjelp her. Hva tenker dere om disse testene ? Den nederste er tatt i morest og den andre i kvelden. Er det to streker eller har jeg rablet fullstendig. Trenger så mange svar som mulig på om det er jeg som er blitt helt gal eller om dere ser noe dere også?.
pga uregelmessig mens så er det helt umulig for meg å si noe om hvor mange dpo dette er. Takker for svar på forhånd![]()
Jeg ser også noe! Hadde jeg vært deg ville jeg ventet to dager også testet igjenHei fine folkJeg er ganske ny her inne og vet ikke helt om det er her jeg hører til. Men om jeg faktisk er gravid så blir det i denne gruppen jeg hører til da. Så jeg trenger litt hjelp her. Hva tenker dere om disse testene ? Den nederste er tatt i morest og den andre i kvelden. Er det to streker eller har jeg rablet fullstendig. Trenger så mange svar som mulig på om det er jeg som er blitt helt gal eller om dere ser noe dere også?.
krysser fingrene for babystrek å at den blir sterkere de neste dagene!Åååh, det må være godt å få 3+![]()
Klarte å bestille 2 pakker med 2 graviditetstester i hver, skulle egentlig bare ha en
Så da hadde jeg ganske mange å svi av
Er vel ikke poeng å ta flere etter at strekene er så tydelige som her.
Spørsmål: Litt ny som testfanatiker, og lurer på om man ved en abort vil få svakere strek med en gang..? Hadde blødning i går og teststreken var like tydelig. Virker som det bare var en uskyldig blødning, så lurer litt på om jeg kan bruke teststreken som en indikator på begynnende abort eller ikke om jeg begynner å blø ved et senere tidspunkt også..?