Graviditetstestene våre

Måtte ta en til siden jeg ikke har følt meg dårlig nok, har så masse strimler liggende!
 

Vedlegg

  • IMG_20210818_065522.jpg
    IMG_20210818_065522.jpg
    2,3 MB · Visninger: 52
Dagens :love7

Er ca 5+0 i dag.
 

Vedlegg

  • 1CA15C98-53DC-4FD2-ABDF-45D698F0D754.jpeg
    1CA15C98-53DC-4FD2-ABDF-45D698F0D754.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 36
Mens jeg ser på deres flotte tester, så bekymrer jeg meg i hjel for at min økning ikke er bra nok. Jeg VET at man egentlig ikke skal måle økning med tester, men jeg gjør det likevel :nailbiting::hilarious:
Burde nok heller målt HCG hos lege, men ettersom jeg fremdeles er småsyk med forkjølelse (men negativ koronatest) så tviler jeg på at jeg kommer inn der :facepalm:
 

Vedlegg

  • 52779760-9CD4-4BAB-9F69-F57177602DCF.jpeg
    52779760-9CD4-4BAB-9F69-F57177602DCF.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
Ååååå!!!! Jeg er så latterlig bekymra i dag! Uten noen god grunn egentlig, bare overtenker alt og stresser over alle manglende symptomer og stresser over symptomer som mye murringer og stikking i magen (særlig Venstre side) også synes jeg ikke testene mine stiger liksom….. de er jo veldig positive, men…. Vet ikke hvor jeg vil med dette! Måtte bare få det ut :banghead::facepalm:

strimmeltestene er tatt lørdag, mandag og i dag….. på ettermiddagen….. aner ikke hvor i dpo jeg er, men tror jeg er ca 4+5
 

Vedlegg

  • 31DB0E31-BC4C-4D25-B78C-E735F5A3A79C.jpeg
    31DB0E31-BC4C-4D25-B78C-E735F5A3A79C.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 52
  • 07CD9435-5F1B-4D42-8A70-7B8513FBCC14.jpeg
    07CD9435-5F1B-4D42-8A70-7B8513FBCC14.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 52
Last edited:
Mine tester i dag. De er fra morgenen, så strimelen er blitt tørr. Blir litt stressa over at jeg ikke har fått 3+, men ligger vel som mistenkt kanskje noen dager bak. Mistet så mange ganger, så blir jo helt gal av dette :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 5F52EF21-9F51-4532-8860-6010240649B0.jpeg
    5F52EF21-9F51-4532-8860-6010240649B0.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 39
Ååååå!!!! Jeg er så latterlig bekymra i dag! Uten noen god grunn egentlig, bare overtenker alt og stresser over alle manglende symptomer og stresser over symptomer som mye murringer og stikking i magen (særlig Venstre side) også synes jeg ikke testene mine stiger liksom….. de er jo veldig positive, men…. Vet ikke hvor jeg vil med dette! Måtte bare få det ut :banghead::facepalm:

strimmeltestene er tatt lørdag, mandag og i dag….. på ettermiddagen….. aner ikke hvor i dpo jeg er, men tror jeg er ca 4+5
Jeg er helt lik deg. Overtenker til den minste grad, og synes ikke det er god nok økning på testene mine. Har ikke andre symptomer enn økt hvilepuls, og litt ekstra utflod.. har IKM i morgen, og håper jeg da får 2-3 på digital.

jeg krysser fingrene for oss begge og satser på at spirene klorer seg godt fast :rolleyes::angelic:
 
Tok denne i går tidlig. Er vel ingen tvil. Orker ikke å bruke mer penger på tester. Det får gå som det går.. Men veldig koselig da. :happy: Er rundt 4+2 i dag tror jeg.
Skulle ønske jeg klarte det samme! Har småklikka litt for meg, så tester HELE tiden og blir bare mer og mer bekymra…. Helt tullete!
 
Jeg måtte teste igjen :facepalm:

Men her klarte jeg å se økning selv :rolleyes:
 

Vedlegg

  • A3D2AD44-BA7D-4804-B6E4-5895EE32DEBF.jpeg
    A3D2AD44-BA7D-4804-B6E4-5895EE32DEBF.jpeg
    814,8 KB · Visninger: 34
Ååååå!!!! Jeg er så latterlig bekymra i dag! Uten noen god grunn egentlig, bare overtenker alt og stresser over alle manglende symptomer og stresser over symptomer som mye murringer og stikking i magen (særlig Venstre side) også synes jeg ikke testene mine stiger liksom….. de er jo veldig positive, men…. Vet ikke hvor jeg vil med dette! Måtte bare få det ut :banghead::facepalm:

strimmeltestene er tatt lørdag, mandag og i dag….. på ettermiddagen….. aner ikke hvor i dpo jeg er, men tror jeg er ca 4+5

Skjønner deg kjempe godt! Men prøv å ikke mål hcg med tester. Har selv holdt på med det nå og har stresset som bare det. Mine tester har variert noen dager, og ble livredd når testene ble litt lysere enn dagen før. Men de stiger:angelic: Tok disse testene på lørdag (14 dpo) rett etter hverandre, viser hvor mye forskjell det kan være på testene!
 

Vedlegg

  • 9AC116AB-4A76-44A7-9A5A-17234007419A.jpeg
    9AC116AB-4A76-44A7-9A5A-17234007419A.jpeg
    100,8 KB · Visninger: 34
Skjønner deg kjempe godt! Men prøv å ikke mål hcg med tester. Har selv holdt på med det nå og har stresset som bare det. Mine tester har variert noen dager, og ble livredd når testene ble litt lysere enn dagen før. Men de stiger:angelic: Tok disse testene på lørdag (14 dpo) rett etter hverandre, viser hvor mye forskjell det kan være på testene!
Det prøver jeg å si til meg selv også :angelic: men i det neste sekundet sitter jeg å tisser i en kopp for å teste igjen :laughing025:schocked028

burde egentlig heller fått målt HcG hos lege, men ettersom jeg fremdeles er hås etter helgens forkjølelse, så kommer jeg nok ikke inn der :sick009
 
Det prøver jeg å si til meg selv også :angelic: men i det neste sekundet sitter jeg å tisser i en kopp for å teste igjen :laughing025:schocked028

burde egentlig heller fått målt HcG hos lege, men ettersom jeg fremdeles er hås etter helgens forkjølelse, så kommer jeg nok ikke inn der :sick009

Du får gjøre sånn som jeg måtte gjøre med eggløsningstester for noen måneder siden; gi de til samboer og si han skal gjemme dem:hilarious: Var helt ekstremt, kunne teste 5-7 ganger pr dag etter eggløsning!! Har jo blitt en hobby, det å tisse på pinner:troll::rolleyes:
 
Du får gjøre sånn som jeg måtte gjøre med eggløsningstester for noen måneder siden; gi de til samboer og si han skal gjemme dem:hilarious: Var helt ekstremt, kunne teste 5-7 ganger pr dag etter eggløsning!! Har jo blitt en hobby, det å tisse på pinner:troll::rolleyes:
Ja, skikkelig hobby :hilarious: føles jo uvant å gå på do uten å tisse i en kopp eller på pinne :laughing025

men jeg har noen tester igjen, og så har jeg 2 digital, så blir nok noen tester til :dance018
 
Skulle ønske jeg klarte det samme! Har småklikka litt for meg, så tester HELE tiden og blir bare mer og mer bekymra…. Helt tullete!

Virker som det er normalen her inne :joyful: en graviditetstest sier ikke så mye mer enn at kroppen produserer HCG. Så, selv om jeg ikke tester mye, så ser jeg veldig frem til TUL, for å få avklart at der faktisk er noe som vokser! :happy:
 
Virker som det er normalen her inne :joyful: en graviditetstest sier ikke så mye mer enn at kroppen produserer HCG. Så, selv om jeg ikke tester mye, så ser jeg veldig frem til TUL, for å få avklart at der faktisk er noe som vokser! :happy:
Skal prøve å legge det vekk en stund! Tenkte jeg skulle fortrenge hele graviditeten til 10 september og tul :D! Meeen…. Får se hvordan det går! Driver du og syr eller sarasydame? Prøver å få kveldene til å gå med å sy babyklær
 
Skal prøve å legge det vekk en stund! Tenkte jeg skulle fortrenge hele graviditeten til 10 september og tul :D! Meeen…. Får se hvordan det går! Driver du og syr eller sarasydame? Prøver å få kveldene til å gå med å sy babyklær

Ja, her klarer jeg ikke å fortrenge det. Er så kvalm og uggen atte hjelp :meh: syr ikke dessverre! Har ambisjoner om å strikke en del, men det blir knapt nok ullsokker til barna :smiley-bounce022
 
Var ganske overrasket mandagsveggen når dette dukket opp på monitoren, ikke fått gravid på den før nærmere 5 fullgåtte uker
 

Vedlegg

  • 20210816_064455.jpg
    20210816_064455.jpg
    695,6 KB · Visninger: 34
Skal prøve å legge det vekk en stund! Tenkte jeg skulle fortrenge hele graviditeten til 10 september og tul :D! Meeen…. Får se hvordan det går! Driver du og syr eller sarasydame? Prøver å få kveldene til å gå med å sy babyklær
Jeg skal også på TUL 10 september :D tenkte bare å spole over de neste 3 ukene :p
 
Mens jeg ser på deres flotte tester, så bekymrer jeg meg i hjel for at min økning ikke er bra nok. Jeg VET at man egentlig ikke skal måle økning med tester, men jeg gjør det likevel :nailbiting::hilarious:
Burde nok heller målt HCG hos lege, men ettersom jeg fremdeles er småsyk med forkjølelse (men negativ koronatest) så tviler jeg på at jeg kommer inn der :facepalm:
Bra økning der da ♡:)
 
Back
Topp