Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 362573
13 dpo idag, og endelig lyste det 1-2
Har prøvd så lenge, og slitt med lavt stoffskifte, og klart og blitt 38 år
Livredd for å få mensen imorgen som avtalt, men håper at min tidlig kvalme og uggenhet setter stopper for den
Regner med det er vanlig å føle alt mulig i livmoren nå![]()
Sniker fra sen mars - kjente igjen profilbildet ditt og ville bare si gratulerer så mye!Vis vedlegget 362573
13 dpo idag, og endelig lyste det 1-2
Har prøvd så lenge, og slitt med lavt stoffskifte, og klart og blitt 38 år
Livredd for å få mensen imorgen som avtalt, men håper at min tidlig kvalme og uggenhet setter stopper for den
Regner med det er vanlig å føle alt mulig i livmoren nå![]()
Sniker fra sen mars - kjente igjen profilbildet ditt og ville bare si gratulerer så mye!![]()
![]()
![]()
tusen takk
jeg kjenner igjen navnet ditt, og gratulerer så mye til deg også 

Tusen takk!Ja, nok en kjemisk, omtrent på denne tiden som idagtusen takk
jeg kjenner igjen navnet ditt, og gratulerer så mye til deg også
![]()

Tusen takk!
Krysser alt jeg har for at spiren holder seg godt fast hos deg denne gangen! Tenker tidlig kvalme og uggenhet er gode tegn!![]()
mensen har hvertfall ikke meldt sin ankomst enda, så foreløpig ser det lovende ut 
Jeg var 5+0 når jeg fikk 3+Endelig 2-3. Fikk 1-2 når jeg prøvde i går
Er 3+5 i dag. Når fikk folk 3+?

Kjøpte to-pakk da, så har jo en igjen. Den ryker vel om en uke eller no sikkert Jaa jeg tester meg hele tiden!! 4+2 på vei!Flere som er litt test gale?
Legg ut bilde av dine tester![]()
Jeg fant ut for 4 dager siden og har tatt 11 tester siden . Dette er den siste, føler meg ferdig nå!
legetime på mandag alt, dette er så syyykt
vi trodde vi skulle måtte prøve masse og lenge, men det gikk på første forsøk gitt

4 + 2. Enn du?Herlig! Hvor langt er du på vei?![]()