Takk. Enda svakere test i dag, og begynner såvidt å spotte litt, så nå er det dessverre over for min del.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Enda svakere test i dag, og begynner såvidt å spotte litt, så nå er det dessverre over for min del.

Makesure bruker jegDet er mange tester som har dårlig med fargestoff på teststreken. Hvilke tester bruker du?
Å nei, så kjipt å høre! Varme tanker og masse lykke til i neste rundeTakk. Enda svakere test i dag, og begynner såvidt å spotte litt, så nå er det dessverre over for min del.
Så fin stigning
Er det de fra normal? 
Så fin stigningEr det de fra normal?
Mine har nesten ikke farge på strekene sine. Utålmodig for å få sterkere teststrek her hjemme![]()
Hvor mange dpo er du nå?11. Fikk første positive 9 dpo. De ser ganske like ut. Mens metode tidlig strimmel har blitt sterkere..Det er Normal sine jaHvor mange dpo er du nå?
11. Fikk første positive 9 dpo. De ser ganske like ut. Mens metode tidlig strimmel har blitt sterkere..![]()
11. Fikk første positive 9 dpo. De ser ganske like ut. Mens metode tidlig strimmel har blitt sterkere..![]()
Ja. Det kan du få.Har du bilde forresten? Alltid gøy med testbilder her vet du![]()
syns de vises mye bedre på ekte da. Også har jeg tatt noen staver Ja. Det kan du få.syns de vises mye bedre på ekte da. Også har jeg tatt noen staver
![]()
Takk! Det er godt å høre. Til tross for at alt har gått bra de forrige svangerskapene bekymrer jeg meg for at det kan gå galt nå... Mannen syns det bare er tull å drive å teste slik etter En positivDer ser du hvor dårlige de fra Normal er ja. Men vedder på du har sterkere på de også om et par dager![]()

Takk! Det er godt å høre. Til tross for at alt har gått bra de forrige svangerskapene bekymrer jeg meg for at det kan gå galt nå... Mannen syns det bare er tull å drive å teste slik etter En positiv![]()
Jeg googla det til og med5+0 i dag og teststreken er like sterk som kontrollstreken. Er fortsatt redd for at det skal gå galt, og dagene snegler seg avgårde, men 5 uker føltes som en milepæl!