Graviditetstestene våre

Tok siste test lørdag eller søndag forrige uke, og gledet meg til å komme hjem til skikkelig sterke streker.
Ganske mye konstante smerter i dag, ensidig. Hadde håpt det bare var ligamentsmerter, men kjennes mye mer ut.

Tok test da jeg kom hjem nå, lite oppløftende (nederst). 5+1 i dag.

Vis vedlegget 362350
Åh, så leit :(

Klarte ikke å la testene ligge i dag gitt. Men sier meg fornøyd med denne 4+1:Heartred

Vedlegg

• 20210731_174656.jpg
    20210731_174656.jpg
    463,8 KB · Visninger: 46
Tok siste test lørdag eller søndag forrige uke, og gledet meg til å komme hjem til skikkelig sterke streker.
Ganske mye konstante smerter i dag, ensidig. Hadde håpt det bare var ligamentsmerter, men kjennes mye mer ut.

Tok test da jeg kom hjem nå, lite oppløftende (nederst). 5+1 i dag.

Vis vedlegget 362350

Ånei! :( Har du flere tester? Kanskje noe feil med den du tok? Blør du?

Ånei! :( Har du flere tester? Kanskje noe feil med den du tok? Blør du?

Får vel ta en i morgen også, på morgenurin, men burde vært myye sterkere nå, selv på ettermiddagsurin..
Har tatt 1 g paracet som hjelper heldigvis.
Og har såvidt begynt å spotte nå..

Får vel ta en i morgen også, på morgenurin, men burde vært myye sterkere nå, selv på ettermiddagsurin..

Så leit! :( God klem til deg!❤️

3+, endelig! Da er siste test tatt (tror jeg) :smiley-bounce015

Er 5+1 i dag

Vedlegg

• Snapchat-1060946802.jpg
    Snapchat-1060946802.jpg
    1,2 MB · Visninger: 37
Tror nesten ikke de kan bli så mye sterkere :smug: Skulle hatt digital, hadde vært gøy å prøve :cool: 4+2 i dag

Vedlegg

• 20210801_064123.jpg
    20210801_064123.jpg
    550,5 KB · Visninger: 66
Er 5+1 men fikk bare 2-3 på digital :s er det innafor? Mine tester har enda ikke blitt like sterke som kontrollstreken :(

Nykommer her. Tatt for 30 min siden :D

Vedlegg

• IMG_20210801_082455.jpg
    IMG_20210801_082455.jpg
    2,6 MB · Visninger: 73
Tror nesten ikke de kan bli så mye sterkere :smug: Skulle hatt digital, hadde vært gøy å prøve :cool: 4+2 i dag

Flotte tester :D Når jeg ser sånne tester angrer jeg for at jeg begynte med testene til Normal! De er det jo så dårlig fargestoff i. :rolleyes: Men backer opp med CB digital, så da er jeg trygg :)

Hvordan har det gått med deg? Sender en stor klem! ❤️

Hvordan har det gått med deg? Sender en stor klem! ❤️

Takk. Enda svakere test i dag, og begynner såvidt å spotte litt, så nå er det dessverre over for min del.

Back
Topp