13 dpo og blenda, ble nok ikke noe spire denne gangdisse testene gjør meg gal, skulle ikke vært mulig å fått skyggestrek mener jeg
Vis vedlegget 247025
Jeg ser en tynn strek[emoji106] ta en ny imårra [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 dpo og blenda, ble nok ikke noe spire denne gangdisse testene gjør meg gal, skulle ikke vært mulig å fått skyggestrek mener jeg
Vis vedlegget 247025
Vis vedlegget 247025
Jeg ser ikke noe :/ er fra gfbaby.no, men minner meg om dårlige eBay testerDet er jo strek der? Er de fra eBay? Ligner på de testene jeg hadde. Fikk negativ på morgenurin og positiv på kvelden, og noen ganger omvendt. Jeg var gravid! Prøv et annet merke![]()
Hm, synes streken så litt grå ut? Hvordan er den på ekte? Test med en annen test, for disse er kjent for skyggestreker :/Vis vedlegget 247065 Hmm...hvordan tolker dere denne? Jeg har ei lita tulle på seks måneder og mensen har ikke kommet tilbake så jeg har ingen dato og forholde meg til! Tok en test som jeg har hatt liggende bare for morro skyld egentlig. Har hatt litt murringer og kvalme og tenkte at mensen var på vei tilbake, men den kommer jo ikke...så denne testen da...
Ja den er kanskje litt grå! Det er sikkert bare skyggeHm, synes streken så litt grå ut? Hvordan er den på ekte? Test med en annen test, for disse er kjent for skyggestreker :/
GratulererVis vedlegget 247289 Tatt i går dpo 11
Vis vedlegget 247289 Tatt i går dpo 11
Syns jeg kan skimte noeVis vedlegget 247360
La inn denne i feil tråd isted
Men hva tror dere her da? Redd jeg innbiller meg strek:/
Gratulerer
Gratulerer så myeClearblue early detection i dag tidlig, 1-2 dager før ventet mens. Det er ingenting å være i tvil om her? Jeg måtte bare dele bildet med noen

Clearblue early detection i dag tidlig, 1-2 dager før ventet mens. Det er ingenting å være i tvil om her? Jeg måtte bare dele bildet med noen
Gratulerer!! Ingen tvil neiClearblue early detection i dag tidlig, 1-2 dager før ventet mens. Det er ingenting å være i tvil om her? Jeg måtte bare dele bildet med noen
Vis vedlegget 247488
4+3 nå [emoji173]️[emoji1] den første var på 11 dpo, så har den bare blitt sterkere hver dag [emoji7]