Gratulerer så mye! Tenkte den digitale ville slå ut!
Så kjekt å få det svart på hvitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har noen igjen,som jeg skal bruke frem mot mens..håper de blir sterkere, håper så inderlig!
Tusen takk for betryggende ord,det gjør godt
Tusen takk for gratulasjon![]()
Gratulerer!
Gratulerer![]()
Min å ble svakere i dagJeg føler liksom streken burde være sterkere enn igår men det er den ikke. Er det normalt ?
Jeg er så redd for kjemisk igjen...
Er 11 DPO og 4 dager fra mens. Kanskje det bare er for tidlig for å få en sterkere strek?
Jeg vet ikke noe om HCG stigning...
Tusen takk! <3 Tok en clearblue digital i dag, der stod det Gravid 1-2Ikke bare antydning, de strekene VISES :-o
Gratulerer!![]()
Venstre i dag på morgenurin, høyre i går på ettermiddagsurin :/ så er vell kjemisk eller skyggestrek på den i går.
Håper det! Skal ta en til etterpå å seNoen får sterkere streker på ettermiddagen i begynnelsen, så kan jo være slik med deg også[emoji846]
Håper det! Skal ta en til etterpå å seNoen får sterkere streker på ettermiddagen i begynnelsen, så kan jo være slik med deg også[emoji846]
Tusen takk! <3 Tok en clearblue digital i dag, der stod det Gravid 1-2![]()
Gratulerer!
Gratulerer så mye! Tenkte den digitale ville slå ut!
Så kjekt å få det svart på hvitt!
Grattis!![emoji173]️
13 dpo og blenda, ble nok ikke noe spire denne gangdisse testene gjør meg gal, skulle ikke vært mulig å fått skyggestrek mener jeg
Vis vedlegget 247025