~Graviditetstestene våre Mars 2018~

13 dpo og blenda, ble nok ikke noe spire denne gang :( disse testene gjør meg gal, skulle ikke vært mulig å fått skyggestrek mener jeg :DVis vedlegget 247025

Sånn så mine ut forresten, og noen ganger helt blenda.

ImageUploadedByBV Forum1397051890.529375.jpg

Det er jo strek der? Er de fra eBay? Ligner på de testene jeg hadde. Fikk negativ på morgenurin og positiv på kvelden, og noen ganger omvendt. Jeg var gravid! Prøv et annet merke :)
Jeg ser ikke noe :/ er fra gfbaby.no, men minner meg om dårlige eBay tester

1EF96687-D613-46E0-B114-5B47D4F39708.jpeg
Hmm...hvordan tolker dere denne? Jeg har ei lita tulle på seks måneder og mensen har ikke kommet tilbake så jeg har ingen dato og forholde meg til! Tok en test som jeg har hatt liggende bare for morro skyld egentlig. Har hatt litt murringer og kvalme og tenkte at mensen var på vei tilbake, men den kommer jo ikke...så denne testen da...

Vis vedlegget 247065 Hmm...hvordan tolker dere denne? Jeg har ei lita tulle på seks måneder og mensen har ikke kommet tilbake så jeg har ingen dato og forholde meg til! Tok en test som jeg har hatt liggende bare for morro skyld egentlig. Har hatt litt murringer og kvalme og tenkte at mensen var på vei tilbake, men den kommer jo ikke...så denne testen da...
Hm, synes streken så litt grå ut? Hvordan er den på ekte? Test med en annen test, for disse er kjent for skyggestreker :/

Clearblue early detection i dag tidlig, 1-2 dager før ventet mens. Det er ingenting å være i tvil om her? Jeg måtte bare dele bildet med noen
Gratulerer!! Ingen tvil nei :)

Satt inn blastocyst i går, 6 DPO i dag :) De på klinikken sa jeg skulle teste om 16 dager, jeg bare: suuuuuureeeee :shy: Tror jeg testet 11 eller 12 DPO sist, tror jeg gjør det denne gangen også, dvs søndag denne uken :D

Back
Topp