GravidDagbok2017

Da går jeg mot min 10 uke :D woho, gleder meg til den er fullført :happy093
 

Vedlegg

  • IMG_1611.PNG
    IMG_1611.PNG
    167,5 KB · Visninger: 54
  • IMG_1612.PNG
    IMG_1612.PNG
    265,8 KB · Visninger: 56
  • IMG_1608.jpg
    IMG_1608.jpg
    94,4 KB · Visninger: 57
I går fikk jeg gjennomført første jordmor time :) babys hjerte slo på 148 i minuttet <3 fantastisk å høre (igjen) :dummy1::dummy: nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på ul i slutten av mai og ny jordmor time i juni før USA tur ! :p
 
IMG_1772.JPG

Lille L :Heartblue ett stk fotogen guttebaby som var veldig velvokst sa jordmor/gyn :Heartblue 14+2 på bildet :hello er 15+0 i dag:flower
 
Gratulerer med 15 uker, og en flott velvokst liten gutt ❤
God tur til USA! Når og hvor går reisen?
Takk :joyful::dummy: vi reiser 27/6 :nailbiting: dagen etter oul :D da er det New York som står for tur :smiley-bounce022 kjenner jeg gruer meg til flyturen :scared001 men må bare ta på støttestrømper og bevege meg hver time på flyet:pale Hehe men tur blir det :notworthy så da blir det å hamstre litt gutte tøy til lille L :Heartblue
 
Takk :joyful::dummy: vi reiser 27/6 :nailbiting: dagen etter oul :D da er det New York som står for tur :smiley-bounce022 kjenner jeg gruer meg til flyturen :scared001 men må bare ta på støttestrømper og bevege meg hver time på flyet:pale Hehe men tur blir det :notworthy så da blir det å hamstre litt gutte tøy til lille L :Heartblue
Åh! Kjenner jeg er utrolig misunnelig på den turen til NY! Har selv sitti og tittet litt på tur ned samme datoen, men er så dyrt når jeg skal til Spania i 9 dager senere i sommer. NY er fantastisk og USA er mitt favoritt reisested, så kos deg riktig så mye!! :D
 
Åh! Kjenner jeg er utrolig misunnelig på den turen til NY! Har selv sitti og tittet litt på tur ned samme datoen, men er så dyrt når jeg skal til Spania i 9 dager senere i sommer. NY er fantastisk og USA er mitt favoritt reisested, så kos deg riktig så mye!! :D
Du har vært det ja :) aldri vært der selv :) spennende å ned der å se hva USA har å by på- vi hadde nok aldri reist om mamma og pappa ikke hadde sponset turen :rolleyes: Hehe , mamma fyller 60 å ville ta med hele familien :p

Men Spania høres jo heller ikke feil ut :D deilig med sol og varme:joyful: NY er jo storby ferie, å ikke så mye strand ferie :p tror jeg ble god og sliten om kvelden der nede :hungover::hilarious:
 
Du har vært det ja :) aldri vært der selv :) spennende å ned der å se hva USA har å by på- vi hadde nok aldri reist om mamma og pappa ikke hadde sponset turen :rolleyes: Hehe , mamma fyller 60 å ville ta med hele familien :p

Men Spania høres jo heller ikke feil ut :D deilig med sol og varme:joyful: NY er jo storby ferie, å ikke så mye strand ferie :p tror jeg ble god og sliten om kvelden der nede :hungover::hilarious:
Du kan nok fint regne med å bli sliten ja! Mange inntrykk og den lille som gjør sitt fra før av :p

USA har mye å by på! De fleste jeg kjenner som har reist dit, vil veldig gjerne tilbake. Men man bør nok kanskje oppleve flere steder for å bli ordentlig "bitt" av landet. Jeg elsker menneskene der, de er så utadvendte og hyggelige, og hvordan alt flyter og atmosfæren. Angrer på at jeg ikke har bodd der og studert i mine yngre år, men lett å være etterpåklok ;)
 
Takk :joyful::dummy: vi reiser 27/6 :nailbiting: dagen etter oul :D da er det New York som står for tur :smiley-bounce022 kjenner jeg gruer meg til flyturen :scared001 men må bare ta på støttestrømper og bevege meg hver time på flyet:pale Hehe men tur blir det :notworthy så da blir det å hamstre litt gutte tøy til lille L :Heartblue
Kos deg masse på tur med familien og nyt!! Kjekt å kjøpe litt babyklær som vi ikke har her i Norge da :)
 
Back
Topp