Gravid uke 20, usikker på far. Brainstorme?

Ikke for å være tverr, men hvis du har en fast syklus så vil du ikke alltid ha mens i månedsskifte, siden det er ulike ant. dager og uker i hver måned, så vil mens av og til havne midt i måneden, tidlig i måneden, sent i måneden osv over en lengre periode :)
Med mindre man har en syklus på 30-31 dager da;) Hun har sagt den varierer med noen datoer når den kommer.
 
Etter å ha lest tråden her så tror jeg også nr. 2. De kan ikke finne ut av nøyaktig befruktningsdag på ultralyd, for vi er jo så forskjellige og fostre vokser også litt forskjellig, så bare noen dager forskjell der er ingenting. Mest sannsynlig er det far 2, selv om TS veldig gjerne vil at det skal være nr. 1 (virker det som).
Spennende å se om hun stikker innom og forteller hvordan det har gått :)
 
Tror og nr 2! :p
 
Jeg har den følelsen ja, men tvilen for begge sider ligger der uansett. Blir nok enda en UL om ett par uker, for se om det er like konsist enda!:)
Hei! Jeg leste i dag denne tråden og synes det var så spennende! Er det sånn at du nå har lyst til å avsløre hvordan historien slutter?
 
Dette var jo kjempespennende! Håper vi får fasiten! Jeg holder en knapp på nr 1. Jeg visste akkurat når eggløsning var,men ble satt en uke tilbake på oul allikevel. Og det er større sjanse for befruktning ved sex før eggløsning enn etter :)
 
Med termin 22.mai så skal unnfangelse ha skjedd 26. august ca. Med usikkerhet på +/- 1 uke (95% CI) på svangerskapslengde, så har du hatt eggløsning mellom 19 August og 2.september, så begge to kan potensielt være far.
 
Hei alle sammen! Jeg er helt ny her inne, men har intrykket av at her finnes det mange kloke hoder. så jeg skal presentere en utfordring som er opp for diskusjon, i håp om å få en bedre følelse ovenfor hva som stemmer best og ikke.

Jeg er gravid i uke 20. Venter en gutt med termindato 22 mai. Utfordringen her er at jeg hadde samleie med 2 forskjellige menn med 16 dagers mellomrom. Jeg husker datoene. Kandidat 1 (som både jeg og flere andre tror mest sansynelig er far) hadde jeg samleie med 15.August. kandidat 2 hendte 31.August.

Da jeg fant ut jeg var gravid fikk jeg en tidlig UL, grunnet at jeg ikke husker siste mens, som satte meg på 8 uker og 2 dager på vei. Etter uke 12, altså da jeg var 13 uker og 5 dager på vei tok jeg en ny privat UL, den satte meg tilbake med 2 dager, og da var jeg på 13+3, og denne legen mente termin ville være 24.Mai.

I uke 18 hadde jeg ordinær UL. Fortsatt endte jeg på samme ukesbestemmelse. Men ble nå dyttet 1 dag frem. Så etter undersøkelsen var jeg 18 uker og 4 dager med terminbestemmelse for 22.mai.

Som dere ser har ukesbestemmelsene vært ganske stødige hele veien. Jeg husket ikke sist jeg hadde mens innen jeg fant ut om graviditeten, så jeg holder på å bli gal av grublingen på hvem av disse mennene dette barne sansynligvis tilhører.

Så for å forhåpentligvis få litt fred i sinnet, ber jeg dere her inne om deres tanker!:)
Hvordan gikk det her egentlig?
 
Back
Topp