Men folkens. Tenk på dette. Jeg er 19+4 i dag. Babyen er 17+4.
Regner man tilbake 17+4 dager fra i dag, kommer man til 27.august, som da vil være unnfangelsedagen. MEN dette er kun basert på OM det faktisk skiller hele 2 uker mellom meg og baby, noe det sansynligvis ikke gjør. La oss si at det skiller 9 dager, eller bare 7. Da er plutselig unnfangelsen 20-22 august. Noe som stemmer mye bedre overens med samleie 15. august og evt eggløsning på den tiden (som også stemmer bedre med den syklusen jeg kjenner meg selv best for å ha) for meg, så gir det mer mening at babyen sansynligvis er litt eldre enn 17+4 (altså nærmere meg enn 2 ukers mellomrom) enn at UL skulle slått så feil at babyen er 1 -2 uker yngre enn hva man tror for øyeblikket. Ikke bare skulle jeg vært mindre på vei, men babyen skulle vært yngre. OG, det er i tilegg lite sansynlig at jeg plutselig har eggløsninng, på det tidspunkte (31.aug.) jeg ellers ville hadd mens til vanlig. og blir gravid, på DEN dagen.. Fordi det er det dere sier at jeg måtte blitt, om det skal stemme med hvor langt jeg er på vei nå, som jo da ikke har endret seg på 3 ultralyder, 1 i uke 8, 1 i uke 13, og en nå 22.12 da jeg var 18+5.
Er det seriøst ingen av dere som er skeptisk til at jeg skulle kunnet blitt gravid på akkurat den 31.aug. Og babyen hadde begynt å vokse f.o.m da?
Kontra at babyen kanskje er nærmere meg i mine 19+4 uker, enn at vi absolutt er skilt med akkurat 2 uker?