Bkno0175672
Flørter med forumet
Dagens test ser sterkere ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg syns også det til slutt! Samboeren overtalte megSyntes også at dagens test ser sterkere ut
Tusen takk! Jo, det hjelper Er deilig å høre andres erfaringer! Ja, det er litt av en avslutning og begynnelseGratulerer så mye Kjempe fine tester! Vet ikke om det beroliger noe men jeg både blødde og spottet rundt IKM og videre litt til og fra frem til uke 24 med førstemann. Vet det er umulig å la være og bekymre seg men kanskje det hjelper litt å vite at det er flere som opplever dette. Uansett, gratulerer igjen! For en fantastisk avslutning på 2018 og begynnelse på 2019
Gratulere så mye med forlovelsen og godt nyttår til dere begge!
Gratulerer med forlovelsen
Gratulerer med forlovelse.
PS du kan fint drikke 1-2 kopper koffeinholdig te hver dag, nivåene er lave i te, og selv kaffe i små mengder er "lov"
Gratulerer så mye med forlovelse og fin stigning på testene
Takk! Ja, året kunne ikke startet noe bedre enn detGratulerer med både graviditet og forlovelse Så fin stigning på g-testene! For en måte å starte det nye året på da!
Symptomene kom rundt 5 uker her også, og eskalerte fra 6 uker. Vanlig å ha lite symptomer de første par ukene4+6
Våknet alt for tidlig av mareritt i dag! Har ekstremt såre brystvorter og puppene generelt er her forferdelige Jeg har skikkelig babybrains og sliter med å forklare enkle korte ting. Trøtt hele tiden Haha, glad jeg har NOEN symptomer, fordi jeg føler meg veldig bra ellers Kjenner at jeg er litt bekymret for å kjøre bil, men nå begynner jeg snart på universitetet igjen og da tar jeg bussen
Ha en fin dag og god helg
Jeg burde vel bare være takknemlig for at ikke det er verre Kjenner nok mye mer etterhvertSymptomene kom rundt 5 uker her også, og eskalerte fra 6 uker. Vanlig å ha lite symptomer de første par ukene
Hehe, ja. Plutselig savner du de deilige dagene med lite symptomer Men de er betryggende da, det er jeg enig iJeg burde vel bare være takknemlig for at ikke det er verre Kjenner nok mye mer etterhvert