Haha, ja Spørs om mannebeinet blir overbevist! Hvordan redigerer du egentlig?Prøvde å redigere. Synes jeg ser noe der og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja Spørs om mannebeinet blir overbevist! Hvordan redigerer du egentlig?Prøvde å redigere. Synes jeg ser noe der og
Takk! Samboeren bare lo Skal prøøøøve å vente til fredag til å ta ny testGoogle «lunapic negative» så er det første linken tror jeg
Synd det ikke klaffet forrige pp, men da satser vi på at det er denne som går i målCD1
Tanta er ankommet og menskoppen er på plass (sånn ca ihvertfall.) Vanligvis pleier jeg å få litt brunlig utflod et par dager før, men nå er det veldig klar rosa/rødfarge, så jeg tar i utgangspunkt at det er CD1 i dag. Det har vært en spennende syklus hvor jeg tok steget å meldte meg inn i BV og lagde meg en dagbok. Jeg merker det fortsatt er en del ting jeg kan lære når det gjelder prøving og kroppen min! Om ikke det skulle klaffe denne PPen heller, så skal jeg ihvertfall måle temp de 14 ukene mannebeinet er på sjøen for å følge med på syklusene
Denne PPens høydepunkter og mål:
1. Lære meg å bruke menskoppen ordentlig
2. Legetime 3.januar (med forhåpentligvis henvisning til gyn)
3. Ha sex litt oftere, men ikke oftere enn annenhver dag, og IKKE pliktsex
4. Jeg fyller 23
5. (Mannebeinet drar på sjøen og jeg er) -HJEMME ALENE
Greit det er mange ulemper og utfordringer med å ha mann på sjøen, men jeg setter utrolig stor pris på å kunne være alene litt! Rotet i huset er mitt eget, jeg trenger bare vaske mine egne klær, jeg kan sove med dobbeldyne uten å krangle om den (vi sover med hver vår dyne ellers) og jeg kan lage mat bare til meg selv, som også betyr RESTEMAT
Ha en fin dag, alle
Må si det var en smule vanskelig å sette inn koppen da Men nå har jeg fått øvd meg, på en ikke så veldig blodig dag (om jeg kan si det sånn, haha) så jeg vil si jeg er litt mer klar for de kommende dageneSynd det ikke klaffet forrige pp, men da satser vi på at det er denne som går i mål
Har kopp jeg også, og jeg elsker den! Er så mye mer praktisk i en travel hverdag, spesielt når man får teken på den. De gangene jeg hadde lekkasje var pga lav livmortapp og rett og slett feil "montering". Nå passer jeg på, så da er det helt trygt.
Er helt enig med deg i at det er litt digg å være alene av og til Altså: Stillhet...
CD28 12DPO
Okei......mulig jeg var litt kjapp da jeg sa det var ny PP på gang! Samboeren har dobbeltsjekket og godkjent at det er tydelig strek på alle disse!! Første gang jeg har fått positiv test, så jeg kjenner jeg er helt skjelven og VELDIG bekymret for alt som kan skje!! Nå vil jeg bare få tatt en CB ukes for å slå meg helt til ro med dette. Da kan jeg kanskje dra til legen med en annen hensikt enn henvisning til gyn!
Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå, vil bare legge meg til å sove i et par dager
Vis vedlegget 284163
Tusen takk Tror jeg sparer CB til nyttårsaften! Jeg tok A1 i dag også, og det var den som var svakest, haha! Så skjønner den ikke slo ut 7dpoJa disse er positive, vettu. Gratulerer skjønner virkelig ikke hvorfor noen tester sier at man kan få positiv 7dpo, som nesten ingen får, enn å ødelegge håpet til folk sånn a gitt.
CB digital slår nok ut den nå også, hvertfall på morgenurin om du vil være helt sikra. Gravid er du nå uansett
Tusen takk Det er helt surrealistisk!!Her var det gøy å titte innom i dag! Gratulerer
Tusen takk Så koselig!Ååh. Så gøy å lese. Gratulerer. Gleder meg til å følge med på fortsettelsen.
Mulig det! Skjønner det var ekstra vanskelig denne gangen.. han skulle være borte i 3 og en halv mnd? Deilig med alenerutineneKanskje det var den berømte festeblødninga eller noe?
Har også blitt aleine nå, var tyngre enn vanlig pga MA'en. Også tyngre enn vanlig siden han er så fryktelig langt vekke denne gangen. Men skal bli godt å få litt mine alenerutiner på gang igjen