Gravid med mann på sjøen

Gratulerer så mye :):):) Kjempe fine tester! Vet ikke om det beroliger noe men jeg både blødde og spottet rundt IKM og videre litt til og fra frem til uke 24 med førstemann. Vet det er umulig å la være og bekymre seg men kanskje det hjelper litt å vite at det er flere som opplever dette. Uansett, gratulerer igjen! For en fantastisk avslutning på 2018 og begynnelse på 2019 ;)
 
Gratulerer så mye :):):) Kjempe fine tester! Vet ikke om det beroliger noe men jeg både blødde og spottet rundt IKM og videre litt til og fra frem til uke 24 med førstemann. Vet det er umulig å la være og bekymre seg men kanskje det hjelper litt å vite at det er flere som opplever dette. Uansett, gratulerer igjen! For en fantastisk avslutning på 2018 og begynnelse på 2019 ;)
Tusen takk! Jo, det hjelper :p Er deilig å høre andres erfaringer! Ja, det er litt av en avslutning og begynnelse ❤️
 
4+1

I går begynte jeg å grine i en actionfilm da en hund ble drept. Det ble drept mennesker hele tiden (uten å tulle) IKKE RØR HUNDEN!! Og inni magen min kjenner jeg at det skjer mye ting, det rumler på en annerledes måte, som kanskje kan forklare blødningene? Det kom litt mer blod i dag enn tidligere, men jeg trøstet meg med at det var stigning på dagens test :happy: Lovte mannebeinet å vente til i morgen med å ta CB, men jeg klarte ikke vente, så jeg tok den i dag også. Jeg trodde og håpte at det skulle stå 2-3, men tar jeg en test i morgen eller en av de neste dagene, så står det nok det.

Ellers har jeg veldig lyst til å si det til mamma og pappa, men vil vente til etter legetimen 3.januar. Men sier det nok i dag, haha! Godt nyttår, du skal bli bestemor igjen!! ❤️

Samboeren har sagt at jeg må være klar halv 6 i dag fordi han har bestilt bord :happy:

Ønsker alle en fin dag og en god avslutning på 2018 og en god start på 2019! Ta vare på deg selv og de du er glad i ❤️
 

Vedlegg

  • 12D239B3-0075-42F0-AAFB-DA269CF10B46.jpeg
    12D239B3-0075-42F0-AAFB-DA269CF10B46.jpeg
    261,9 KB · Visninger: 63
  • 01389194-7EFC-4D66-B581-B4DB4762D6F3.jpeg
    01389194-7EFC-4D66-B581-B4DB4762D6F3.jpeg
    302 KB · Visninger: 64
4 + 2

Jeg ELSKER te, og kom plutselig på at det er koffein i te! Teskuffen er ryddet og all te med koffein (eller som det ikke står noe på) er pakket bort en plass kun min kjære vet hvor er :p

Apropos min kjære; vi var på date i går, og dro tidlig hjem for å være alene, se på film og passe på kattene! Jeg var veldig trøtt og endte opp med å legge meg rundt 10! 23:59 kom han opp for å nusse året inn, og knappe 10 min etterpå dukket det opp en ring! Sååå vi er forlovet og snakker såvidt om bryllup i 2020 ❤️❤️

Når det gjelder symptomer, så har jeg kun mye luft i magen og er trøtt hele tiden! Blødningene er borte for godt, ser det ut som. Jeg har ingen vond følelse på noe, så selvom jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt, så føler jeg ikke at det er noe galt :happy:

Tom for graviditetstester, så jeg har ikke peiling på hvordan stigningen har vært. Jobb i morgen og legetime på torsdag. Da må jeg også snakke med legen om smertestillende. Så kom jeg plutselig på at jeg hadde en cyste for et års tid siden som jeg lurer på om kan ha noe å si.

God natt ❤️
 
Gratulere så mye med forlovelsen og godt nyttår til dere begge! :D
 
Gratulerer med forlovelse. ❤️ :D

PS du kan fint drikke 1-2 kopper koffeinholdig te hver dag, nivåene er lave i te, og selv kaffe i små mengder er "lov" :)
 
Gratulerer med forlovelse. ❤️ :D

PS du kan fint drikke 1-2 kopper koffeinholdig te hver dag, nivåene er lave i te, og selv kaffe i små mengder er "lov" :)

Tusen takk ❤️ Ja, jeg leste det en plass, men blir litt stressa :p Skal innom en tebutikk i morgen å handle inn deilig fruktte :happy: Jeg pleier å trakte en hel kanne med kaffetrakteren!
 
4+6

Våknet alt for tidlig av mareritt i dag! Har ekstremt såre brystvorter og puppene generelt er her forferdelige :bored: Jeg har skikkelig babybrains og sliter med å forklare enkle korte ting. Trøtt hele tiden :dance018 Haha, glad jeg har NOEN symptomer, fordi jeg føler meg veldig bra ellers :dance008 Kjenner at jeg er litt bekymret for å kjøre bil, men nå begynner jeg snart på universitetet igjen og da tar jeg bussen

Ha en fin dag og god helg ❤️
 
Last edited:
Gratulerer med både graviditet og forlovelse :love017 Så fin stigning på g-testene! For en måte å starte det nye året på da! :happy:
 
4+6

Våknet alt for tidlig av mareritt i dag! Har ekstremt såre brystvorter og puppene generelt er her forferdelige :bored: Jeg har skikkelig babybrains og sliter med å forklare enkle korte ting. Trøtt hele tiden :dance018 Haha, glad jeg har NOEN symptomer, fordi jeg føler meg veldig bra ellers :dance008 Kjenner at jeg er litt bekymret for å kjøre bil, men nå begynner jeg snart på universitetet igjen og da tar jeg bussen

Ha en fin dag og god helg ❤️
Symptomene kom rundt 5 uker her også, og eskalerte fra 6 uker. Vanlig å ha lite symptomer de første par ukene :)
 
Symptomene kom rundt 5 uker her også, og eskalerte fra 6 uker. Vanlig å ha lite symptomer de første par ukene :)
Jeg burde vel bare være takknemlig for at ikke det er verre :happy: Kjenner nok mye mer etterhvert
 
Back
Topp