Ja gleder oss veldigÅå så spennnende! Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gleder oss veldigÅå så spennnende! Gratulerer!
Gratulerer! For en spennende tid! Kjenner jeg er spent på hvordan det blir med en nyfødt og en toåring i huset
Barnehage på storebror her og, og pappa leverer og henter (stort sett) veldig deilig å sleppe ut av huset på morranHer går det foreløpig greit! Storesøsteren er i barnehagen på dagtid og det er stort sett pappan som leverer og henter så jeg er heldig sånn sett. Det går foreløpig i bleieskift, amming og soving. Uvant med baby i hus igjen!
Babyen sover mye på ettermiddagen så da får jeg flere timer med storesøsteren alene (eller med pappan og meg). Har lagt henne og tatt kveldsstellet mange kvelder så det er koselig. Det hjelper veldig på at hun legger seg kl. 19 hver dag og sover natten gjennom til hun våkner rundt 0730 dagen etter.
Alt er bra så lenge barna er glade, sover, ikke gråter, men føler fort det blir kaotisk hvis noen er misfornøyde, hehe. Så ja... uvant å starte på nytt, men gud så herlig med en liten en igjen. ♡
Jepp....termin juni (5+3 i dag) Så det er jo veldig tidlig ennda da
GratulererGratulerer! For en spennende tid! Kjenner jeg er spent på hvordan det blir med en nyfødt og en toåring i huset
GratulererGratulerer! Samme her (Men enda litt kortere på vei enn deg.)
Så spennande kor langt på vei er du no? Formen fin?2 friske gutter venter vi
Veldig 20 Uker i morgen. Egentlig ikke så mye å skryte avSå spennande kor langt på vei er du no? Formen fin?
Gratulerer
Oi oi, halvvegs jo begynner vel å bli mage då?Veldig 20 Uker i morgen. Egentlig ikke så mye å skryte av
Hehe ja kan tenke meg det! Håper de etter hvert kan få mye glede av hverandre. Har heldigvis en samboer som er mye hjemme om dageneGratulerer
Det blir super kos og travelt
Nåmen begynner å bli sånn kosemage nyt det, før du veit ordet av det er du ferdig..Ja tia flyr ! Ja littegrann Vis vedlegget 202191
Dei får nok masse glede av kvarandre ja. Ser allerede no at gutane her finner glede i kvarandre (minsten er 3,5 mnd no) sjølv om storebror synest lillebror får litt masse oppmerksomhet til tider og ber oss legge han vekkHehe ja kan tenke meg det! Håper de etter hvert kan få mye glede av hverandre. Har heldigvis en samboer som er mye hjemme om dagene
Gleder meg til å bli ferdig jegNåmen begynner å bli sånn kosemage nyt det, før du veit ordet av det er du ferdig..
Det kommer nok etterhvertÅhhhh. Jeg har så lyst å bli gravid igjen. Men ser ut til å ta en god stund denne gangen og :-/
Det hadde eg og til tider, men når eg var ferdig så savna eg å være gravidGleder meg til å bli ferdig jeg
PlutseligÅhhhh. Jeg har så lyst å bli gravid igjen. Men ser ut til å ta en god stund denne gangen og :-/