Jaaaaaa
Gratulerer med to! Vil tro det var et sjokk å få vite, da, men dette klarer du Bare ta deg tid til å la det synke inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaaa
Jeg er helt i sjokk, vet ikke om jeg skal le eller gråte
Gratulerer er nok eit lite sjokk det, men det går heilt fint og tenk så heldig du er som har fått vite det allerede no og ikkje på fødestuaVis vedlegget 187489
Shiiiittt
ja det tar nok litt tidGratulerer med to! Vil tro det var et sjokk å få vite, da, men dette klarer du Bare ta deg tid til å la det synke inn
takkDet forstår jeg godt. Men dette klarer du!
Ja det er santGratulerer er nok eit lite sjokk det, men det går heilt fint og tenk så heldig du er som har fått vite det allerede no og ikkje på fødestua
Krysser fingrene for deg. Trist å lese at du mistet.Gratulerer så masse til deg som har født og til dere som er gravid Her ble jeg gravid i mai, men mistet i uke 6. Nå er mensen 8 dager for sen, så må kjøpe en test i morgen
Takk takk!Gratulerer så masse til deg som har født og til dere som er gravid Her ble jeg gravid i mai, men mistet i uke 6. Nå er mensen 8 dager for sen, så må kjøpe en test i morgen
Jepp! Har termin om noen uker
Korleis går det med dykk? Travelt med ny baby i hus?Krysser fingrene for deg. Trist å lese at du mistet.
Her er det en måned til termin.
GratulererJa termin i mai
Her går det foreløpig greit! Storesøsteren er i barnehagen på dagtid og det er stort sett pappan som leverer og henter så jeg er heldig sånn sett. Det går foreløpig i bleieskift, amming og soving. Uvant med baby i hus igjen!Korleis går det med dykk? Travelt med ny baby i hus?
Gratulerer!Jepp....termin juni (5+3 i dag) Så det er jo veldig tidlig ennda da
Jepp....termin juni (5+3 i dag) Så det er jo veldig tidlig ennda da
Åå så spennnende! Gratulerer!2 friske gutter venter vi
Gratulerer! For en spennende tid! Kjenner jeg er spent på hvordan det blir med en nyfødt og en toåring i husetGratulerer! Samme her (Men enda litt kortere på vei enn deg.)