Jaaaaaa![]()
Gratulerer med to! Vil tro det var et sjokk å få vite, da, men dette klarer du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaaa![]()
Jeg er helt i sjokk, vet ikke om jeg skal le eller gråte
GratulererVis vedlegget 187489
Shiiiittt
ja det tar nok litt tidGratulerer med to! Vil tro det var et sjokk å få vite, da, men dette klarer duBare ta deg tid til å la det synke inn
![]()
takkDet forstår jeg godt. Men dette klarer du!![]()
Ja det er santGratulererer nok eit lite sjokk det, men det går heilt fint og tenk så heldig du er som har fått vite det allerede no og ikkje på fødestua
![]()
Krysser fingrene for deg. Trist å lese at du mistet.Gratulerer så masse til deg som har født og til dere som er gravidHer ble jeg gravid i mai, men mistet i uke 6. Nå er mensen 8 dager for sen, så må kjøpe en test i morgen
![]()
Takk takk!Gratulerer så masse til deg som har født og til dere som er gravidHer ble jeg gravid i mai, men mistet i uke 6. Nå er mensen 8 dager for sen, så må kjøpe en test i morgen
![]()
Jepp! Har termin om noen uker![]()
Korleis går det med dykk? Travelt med ny baby i hus?Krysser fingrene for deg. Trist å lese at du mistet.
Her er det en måned til termin.
GratulererJatermin i mai
![]()
Her går det foreløpig greit! Storesøsteren er i barnehagen på dagtid og det er stort sett pappan som leverer og henter så jeg er heldig sånn sett. Det går foreløpig i bleieskift, amming og soving. Uvant med baby i hus igjen!Korleis går det med dykk? Travelt med ny baby i hus?![]()
Gratulerer!Jepp....termin juni (5+3 i dag) Så det er jo veldig tidlig ennda da
Jepp....termin juni (5+3 i dag) Så det er jo veldig tidlig ennda da
Åå så spennnende! Gratulerer!2 friske gutter venter vi![]()
Gratulerer! For en spennende tid! Kjenner jeg er spent på hvordan det blir med en nyfødt og en toåring i husetGratulerer! Samme her(Men enda litt kortere på vei enn deg.)