Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/Det hadde eg og til tider, men når eg var ferdig så savna eg å være gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/Det hadde eg og til tider, men når eg var ferdig så savna eg å være gravid
Åhhhh. Jeg har så lyst å bli gravid igjen. Men ser ut til å ta en god stund denne gangen og :-/
Plutselig
Haha, då er jo saken litt anna greit å få to på ein gang då, for då er du vel heilt ferdig etterpå (?)Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/
Haha, eg las 3mnd først.. Tenkte DET var jo ikkje lang tid Men det går nok ikkje 2 år til Eg gikk 5 år uten prevensjon (men tidvise prøveperioder) før førstemann satt og nr 2 satt etter kun 3,5-4 mnd (begynte aldri på prevensjon igjen da vi ville ha to tette (men var ikkje heilt planen at dei skulle bli SÅ tette))Jo klart. Men tok 3 år med første. Har ikke lyst at det skal ta like lang tid igjen. I nov/des er det 1 år siden jeg sluttet på p-pillene. Så har jo tatt en god stund allerede. Men men. Det kommer forhåpentligvis en gang
Ja er fornøyd med 3Haha, då er jo saken litt anna greit å få to på ein gang då, for då er du vel heilt ferdig etterpå (?)
Åh heier på deg!!! Håper det blir din tur snart! Men du får ikke noe hjelp når det tar så lang tid?Jo klart. Men tok 3 år med første. Har ikke lyst at det skal ta like lang tid igjen. I nov/des er det 1 år siden jeg sluttet på p-pillene. Så har jo tatt en god stund allerede. Men men. Det kommer forhåpentligvis en gang
Skjønner deg godtGratulerer til dere som er gravide og som har fått
Er en smule misunnelig, min drøm var jo 3-4 barn, men jeg er egentlig fornøyd med de 2 herlige ungene jeg har Tror ikke bekkenet mitt har godt av flere heller.
Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/
Korleis går det med deg? <3
Går greit ! Er ufattelig tungt nå
Huff, kjempe klem. Nærmer deg vel 30 veker no? SM?
Håper du får slappa av og lada opp i tida framover<3