Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/Det hadde eg og til tider, men når eg var ferdig så savna eg å være gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/Det hadde eg og til tider, men når eg var ferdig så savna eg å være gravid![]()
Åhhhh. Jeg har så lyst å bli gravid igjen. Men ser ut til å ta en god stund denne gangen og :-/
Plutselig![]()
Haha, då er jo saken litt annaKommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/
Haha, eg las 3mnd først.. Tenkte DET var jo ikkje lang tidJo klart. Men tok 3 år med første. Har ikke lyst at det skal ta like lang tid igjen. I nov/des er det 1 år siden jeg sluttet på p-pillene. Så har jo tatt en god stund allerede. Men men. Det kommer forhåpentligvis en gang![]()
Ja er fornøyd med 3Haha, då er jo saken litt annagreit å få to på ein gang då, for då er du vel heilt ferdig etterpå (?)
![]()
Åh heier på deg!!! Håper det blir din tur snart! Men du får ikke noe hjelp når det tar så lang tid?Jo klart. Men tok 3 år med første. Har ikke lyst at det skal ta like lang tid igjen. I nov/des er det 1 år siden jeg sluttet på p-pillene. Så har jo tatt en god stund allerede. Men men. Det kommer forhåpentligvis en gang![]()
Skjønner deg godtGratulerer til dere som er gravide og som har fått![]()
Er en smule misunnelig, min drøm var jo 3-4 barn, men jeg er egentlig fornøyd med de 2 herlige ungene jeg harTror ikke bekkenet mitt har godt av flere heller.
Kommer nok ikke til det. Jeg hater å gå gravid :/
Korleis går det med deg? <3
Går greit ! Er ufattelig tungt nå
Huff, kjempe klem. Nærmer deg vel 30 veker no? SM?
Håper du får slappa av og lada opp i tida framover<3