Gravid igjen?

Gratulerer så masse til deg som har født og til dere som er gravid :D Her ble jeg gravid i mai, men mistet i uke 6. Nå er mensen 8 dager for sen, så må kjøpe en test i morgen :)
 
Gratulerer så masse til deg som har født og til dere som er gravid :D Her ble jeg gravid i mai, men mistet i uke 6. Nå er mensen 8 dager for sen, så må kjøpe en test i morgen :)
Krysser fingrene for deg. Trist å lese at du mistet. :(
Her er det en måned til termin.
 
Korleis går det med dykk? Travelt med ny baby i hus? :)
Her går det foreløpig greit! Storesøsteren er i barnehagen på dagtid og det er stort sett pappan som leverer og henter så jeg er heldig sånn sett. Det går foreløpig i bleieskift, amming og soving. Uvant med baby i hus igjen! :D

Babyen sover mye på ettermiddagen så da får jeg flere timer med storesøsteren alene (eller med pappan og meg). Har lagt henne og tatt kveldsstellet mange kvelder så det er koselig. Det hjelper veldig på at hun legger seg kl. 19 hver dag og sover natten gjennom til hun våkner rundt 0730 dagen etter.

Alt er bra så lenge barna er glade, sover, ikke gråter, men føler fort det blir kaotisk hvis noen er misfornøyde, hehe. Så ja... uvant å starte på nytt, men gud så herlig med en liten en igjen. ♡
 
Back
Topp