Janetz
Elsker forumet
Født i april i år og ammer fremdeles, men har hatt menstruasjon to ganger. Tror derimot ikke jeg har hatt el før denne perioden, med positiv test på fredag, og ikm 1.novSå spennende![]()
Hvor gammel er førstemann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Født i april i år og ammer fremdeles, men har hatt menstruasjon to ganger. Tror derimot ikke jeg har hatt el før denne perioden, med positiv test på fredag, og ikm 1.novSå spennende![]()
Hvor gammel er førstemann?
Var det vi hadde lyst påKjør på med to tette sier jeg
Fikk mine 3 ganske tett og veldig fornøyd med det.
men jeg hadde lette svangerskap og fødsler
Så det passer nok ikke for alle.

Var det vi hadde lyst påser mange tette søsken som har mye glede av hverandre
travelt blir det nok, men tenker det blir det uansett om man venter et, to eller tre år
håper det klaffer!
testing på onsdag neste uke![]()
Enig i denTravelt blir det uansett.
Mange kommenterer at vi har det aktivt.
Men det tror jeg det blir om du har 2-3 år imellom uansett. Mine er mere like i alder og har samme 'behov'.
Med flere år imellom blir det ikke det.
Jeg er 28 nå. Ønsker at jeg får nr2Blir 30 om et par mnd så nr 2 venter nok ikke veldig lenge på seg, men vil vente til nr 1 runder året... Tror jeg. Av og til vil jeg ha en til NÅ
Var det vi hadde lyst påser mange tette søsken som har mye glede av hverandre
travelt blir det nok, men tenker det blir det uansett om man venter et, to eller tre år
håper det klaffer!
testing på onsdag neste uke![]()
Så hyggeligHvordan gikk testingen?*spent*
Gratulerer så masse !!!!tok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Gratulerer så myetok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Jippitok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Gratulerer så myetok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!