Gravid igjen

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
Noen som er gravide igjen eller som allerede er i gang med prøvingen? :)
Hvor lenge tenker du evt å vente med nestemann (dersom planen er å få flere) :)

River og røsker fælt i eggstokkene med en gang jeg ser noen gravide eller som har bittesmå nurk :) er kjempeklar for å gå i gang igjen, men først må tante rød komme på plass igjen og så må vel jeg jobbe de 6 mnd for å få permisjonspenger. Mannen er litt holden enda til min store fortvilelse, men satser på at han kan myknes litt opp etterhvert :) hehe
 
Last edited:
Vi venter nok noen år ja, vet ikke hvor mange, alt fra 2-5 år kanskje :) Vil nyte å være mamma for første gang en stund, full fokus på lillegutt. Og så tenker jeg at hvis han er eldre når vi får nr 2 så er det større sannsynlighet for at nr 2 også får mer fokus enn hvis vi har to nesten like små barn. Kjenner folk med tette barn, og det ser innmari hektisk ut og lite kos, spesielt i hverdagen. Mulig jeg tar feil, men det er i allefall det som føles riktig for oss.
 
Jada merker det er fristende med en til snart :)
Men vil kose meg litt mer som tobarns mor før jeg skal gå gravid igjen og ha en til. Planen er vel ca at nr 3 kommer når nr 2 er ca 3år :)
 
Nei, foreløpig har vi mer enn nok med turbo nr.1 :p sa før jeg ble gravid at jeg ville ha 3-5 år mellom barna og det mener jeg enda ;) begynner nok å prøve igjen når mini har bikket 3 år :)
 
Vi tenker å begynne å prøve igjen til neste år:)
Men bruker ikke no form for prevensjon, så kan vel fort bli gravid før det:p
 
Rasler i eggstokkene her også.
Venter fremdeles på mensen, tenker å begynne prøvingen neste år.
 
Hvis det blir flere her, blir nok ikke det før i 2018-2020 engang. Når jeg ser "tallene" fremfor meg slik føles jo det veldig langt frem I tid.. Men jeg er i starten av 20åra, og har sånnsett nok av tid til å bli ferdig med å få barn før jeg fyller 30, selvom det går noen år før siste evt. Kommer..
Nå er det fullt fokus på de to jeg alt har de neste årene:).. Personlig ville jeg ikke hatt barna tettere enn de vi har heller, som er nesten 3år imellom:)
 
Jeg har sååå lyst på en til!! Har to tette nå, og vi koser oss så utrolig mye alle fire, så hadde veldig gjerne fått enda en tett en :) dessverre var svangerskapet så problematisk, så legene syns jeg må vente... Får se hvor lenge jeg klarer å vente, hihi.
 
Vi ønsker begge en til snart! ! Men jeg skal bli ferdig med bacheloren min, så kommer til å fjerne spiralen i slutten av mars, så kjører vi bare på :) Håper å kunne gå høygravid til mine siste eksamener. Ønsker ikke mer enn max to år mellom gullene. Vokste selv opp med bror som er 1 år og 7 måneder, og det var supert. Har venner som har fire år mellom sine og sier det ble for lenge. Da starter man så veldig på 0 igjen, og ungene leker (ofte) ikke godt sammen før de er store.
 
Rasler i eggstokkene her også.
Venter fremdeles på mensen, tenker å begynne prøvingen neste år.

ja samma her, venter mensen og tenker at neste unge kan komme fra april-august 2016 :)
 
Jeg har sååå lyst på en til!! Har to tette nå, og vi koser oss så utrolig mye alle fire, så hadde veldig gjerne fått enda en tett en :) dessverre var svangerskapet så problematisk, så legene syns jeg må vente... Får se hvor lenge jeg klarer å vente, hihi.

kjedelig med svangerskap som ikke er som en kanskje hadde ønsket, men hvor tette er ungene dine nå?
 
ja, det kan jeg se :) de må ha en veldig glede i hverandre :)
 
VI brukte mange år og mange forsøk på å få førstemann. Vi føler årene springer litt i fra oss og vet ike om vi kan få fler eller hvor lang tid det vil ta. Men vi ønsker oss i alle fall en til, gjerne to. Fikk mensen tilbake etter bare 3mnd, bruker ikke noe prevansjon, så får vi se hva som blir løsningen :)
 
Vi venter nok noen år ja, vet ikke hvor mange, alt fra 2-5 år kanskje :) Vil nyte å være mamma for første gang en stund, full fokus på lillegutt. Og så tenker jeg at hvis han er eldre når vi får nr 2 så er det større sannsynlighet for at nr 2 også får mer fokus enn hvis vi har to nesten like små barn. Kjenner folk med tette barn, og det ser innmari hektisk ut og lite kos, spesielt i hverdagen. Mulig jeg tar feil, men det er i allefall det som føles riktig for oss.
Samme her, vi skal vente 2-3 år :)
 
Rasler litt her og. Men her skal vi vente til vesla har blitt 2 minst før hun får yngre søsken. Så. Kan jo evt begynne å planlegge en ny en i slutten av neste år? XD
 
Rasler litt her og. Men her skal vi vente til vesla har blitt 2 minst før hun får yngre søsken. Så. Kan jo evt begynne å planlegge en ny en i slutten av neste år? XD
Det samma tenker vi :) synes årstiden april / mai var helt perfekt å få i, så tenker å starte prøvinga i juli/august neste år :) da rekker lillebror å bli 2 før 3 mann kommer :)
 
Er så glad jeg er ferdig! Misforstå meg rett, er jo overlykkelig for de tre flotte jeg har men kjenner at nå er vi komplett:) deilig følelse for hadde det ikke slik etter at nr to kom. Gikk og lurte på når/ om det ble en til. Det ble det:) 2,5 og nesten 3 år mellom mine


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp